September 2018

I dag har jeg måttet kaste inn håndkle og slå til med 2 dagers egenmelding fra jobben. Helt utslitt! Det er ille når man ser frem til forsøk pga sykemelding [emoji53]

Hopper inn her jeg siden det gitt åt skogen nå..
Alvea - #2 FER (#1 IVF) - Søskenforsøk - 5 blasto på frys - Ikke planlagt innsett enda

Alvea - #2 FER (#1 IVF) - Søskenforsøk - 5 blasto på frys - Ikke planlagt innsett enda

Velkommen inn hit til oss, Alvea [emoji173]️ Utrolig leit at det ikke gikk for dere denne gang [emoji17][emoji174]

Velkommen inn hit til oss, Alvea [emoji173]️ Utrolig leit at det ikke gikk for dere denne gang [emoji17][emoji174]

Tusen takk [emoji173]️ Det var leit ja, men jeg får det nok fint her hos dere også, så får vi krysse fingrene for juni [emoji173]️

Velkommen hit :Heartred Har lagt deg til på lista.

I dag har jeg måttet kaste inn håndkle og slå til med 2 dagers egenmelding fra jobben. Helt utslitt! Det er ille når man ser frem til forsøk pga sykemelding [emoji53]
Åh, jeg kjenner meg så igjen! Stort sett det som holdt meg oppe hele desember i fjor var tanken på sykemeldingen som ventet i januar.. Det er kanskje ikke helt optimalt :rolleyes: Du kan ikke få starte på sykemeldingen litt før da? Det er en ganske stor påkjenning med forsøk, både fysisk og psykisk..

Åh, jeg kjenner meg så igjen! Stort sett det som holdt meg oppe hele desember i fjor var tanken på sykemeldingen som ventet i januar.. Det er kanskje ikke helt optimalt :rolleyes: Du kan ikke få starte på sykemeldingen litt før da? Det er en ganske stor påkjenning med forsøk, både fysisk og psykisk..

Kjipt å ha det slik [emoji30] Man blir jo litt kokko. Skulle veldig gjerne hatt sykemelding tidligere. Ulempen er at det er vanskelig å overlappe mitt arbeid til andre kolleger uten nøye planlegging. Det er heller ikke til å stikke under en stol at samvittigheten min stopper meg. Jeg jobber med mennesker i krise, og det føles ikke bra å «forlate» dem til seg selv og andre kolleger uten overlapping. Men jeg ser for meg at det kanskje må bli en tidligere sykemelding under stimulering dersom disse to dagene nå ikke hjelper noe særlig.

Kanskje du kan legge til meg også:angelic:. Har et barn naturlig fra før. Dette blir 6 forsøket har tidligere fullført 1 og 4 avbrutte.
Jeg stimulerer med menopur og synarela. Planlagt uttak til torsdag. Ikke noen planlagt innsett .

Kanskje du kan legge til meg også:angelic:. Har et barn naturlig fra før. Dette blir 6 forsøket har tidligere fullført 1 og 4 avbrutte.
Jeg stimulerer med menopur og synarela. Planlagt uttak til torsdag. Ikke noen planlagt innsett .
Såklart, velkommen hit og lykke til med uttaket :D

Liker ikke, men håper du vil trives her og bli med oss til juni 2019.

Nå har jeg lagt frem første sprøyte, sånn at den er klar til i morgen. Gruer meg så veldig til å sette sprøyten! :( skjønner ikke hvordan jeg skal få meg selv til å sette den - kropp og sinn kommer til å stritte så imot. Sprøyter er det aller verste jeg vet om... :/

Nå har jeg lagt frem første sprøyte, sånn at den er klar til i morgen. Gruer meg så veldig til å sette sprøyten! :( skjønner ikke hvordan jeg skal få meg selv til å sette den - kropp og sinn kommer til å stritte så imot. Sprøyter er det aller verste jeg vet om... :/
Første sprøyta var en terskel. Men så fort den var satt så innså jeg hvor fint det gikk og det er virkelig ingenting å grue seg for. Hvilken sprøyte er det du skal ha? Husk at den skal oppbevares i kjøleskap!

Første sprøyta var en terskel. Men så fort den var satt så innså jeg hvor fint det gikk og det er virkelig ingenting å grue seg for. Hvilken sprøyte er det du skal ha? Husk at den skal oppbevares i kjøleskap!
Som regel skal de bare oppbevares i kjøleskap fram til åpning, etter åpning kan man oppbevare de i romtemperatur og skal da ikke kjøle dem ned igjen. Gjelder ihvertfall penne-typene...

Jeg skal ta Puregon. Det står på pakken at den kan enten oppbevares i kjøleskap (for lang holdbarhet, eller i romtemperatur (da holder den bare 28 dager). Tenker at kald medisin er enklere for at det gjør vondt, så da velger jeg romtemperaturalternativet.

Både Puregon og Cetrotide kan oppbevares i romtemperatur, maks 25 grader.

Da er medisinsamtale gjennomført [emoji4]

Krissy136 - barn # 1 - forsøk # 1- IVF - medisiner: Gonal F og Orgalutran - klinikk: Rikshospitalet
Venter på ny syklus [emoji4]

Første er alltid kjipt, men så går det bedre etterhvert :)
Har du noen som kan hjelpe deg?

Back
Topp