Da er vi nøyaktig liktStarter stimulering i dag, mensen kom i går, så da blir det oppstart med sprøyte (Fostimon) i ettermiddag. Første UL-kontroll neste fredag 31.august[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi nøyaktig liktStarter stimulering i dag, mensen kom i går, så da blir det oppstart med sprøyte (Fostimon) i ettermiddag. Første UL-kontroll neste fredag 31.august[emoji5]
Da er vi nøyaktig likt![]()
JaSå gøy! Masse lykke til[emoji5] Spennende å følge hverandre[emoji1305]

Tre dager til jeg startet nå![]()

Jaaa. Er det. Men med spray dasnart er du endelig igang du og!![]()

Jaaa. Er det. Men med spray da
Og ikke noe mer spennende enda![]()
JaUsikker på om det er mensen eller sprøyta som står bak, men så langt kjennes det bare kjipt ut
![]()
Lykke til![]()
Min var 2-3 dager forsinket, hørt om flere som hadde 4 dager forsinket mens.Hvilken spray har du?
![]()
Hei!
Det tok tid til jeg fikk svart...mens kom noen dager etter vanlig tid. Men vart lenger enn vanlig og...slik at kontrollen på Riksen vil gå som vanlig.
Jeg liker innleggene deres etter at jeg har oppdatert, hvis noen ikke får like/ikke havner på lista så si fra![]()
Velkommen! Spennende! kontroll om noen dager du da?
Samme her, men kun 2 spray på meg. Nå går det fort i svingene, snart uttak på oss! Pupo om 2 uker ja, tenk det![]()
Jeg er på 5 forsøket 1 fullført, et omgjordt til inseminasjon, og 3 avbrutt.Ikke godt å si hva som står bak, men skjønner godt hva du mener... jeg prøver å tenke positivt, selv om dette kommer til å bli det fjerde uttaket mitt hvor 2/3 av de tidligere forsøkene har blitt avbrutt[emoji13] Men kan liksom ikke gi opp heller[emoji5]
Kun 2 spray her også, kontroll på mandagen. Går på 187 menopur og det kjennes ut som ting har begynt å skje

Huff føler med deg [emoji29] Men ikke gi opp håpet enda! Har sett flere som har fått negativ test hjemme først og så positiv på TDjeg er så veldig kvalm, regner med det er Lutinus som gjør det. Satte inn blasto for 1 uke siden og negativ test i dag. Så ikke særlig håp. SÅ KJEDELIG Å VÆRE UVEL TIL INGEN NYTTE! Ja jeg blir sprø... det var 4 innsettet. Argh!
Jeg er på 5 forsøket 1 fullført, et omgjordt til inseminasjon, og 3 avbrutt.