September 2018

Starter stimulering i dag, mensen kom i går, så da blir det oppstart med sprøyte (Fostimon) i ettermiddag. Første UL-kontroll neste fredag 31.august[emoji5]
Da er vi nøyaktig likt :D

Så gøy! Masse lykke til[emoji5] Spennende å følge hverandre[emoji1305]
Ja :D Usikker på om det er mensen eller sprøyta som står bak, men så langt kjennes det bare kjipt ut :p

Lykke til :)

Eneste positive med at sommeren er over er at vi får kommet i gang med forsøk igjen uten så mye stengte klinikker i sikte! Ei lita uke til oppstart på meg, håper jeg!

Ja :D Usikker på om det er mensen eller sprøyta som står bak, men så langt kjennes det bare kjipt ut :p

Lykke til :)

Ikke godt å si hva som står bak, men skjønner godt hva du mener... jeg prøver å tenke positivt, selv om dette kommer til å bli det fjerde uttaket mitt hvor 2/3 av de tidligere forsøkene har blitt avbrutt[emoji13] Men kan liksom ikke gi opp heller[emoji5]

Jeg startet med Fostimon på tirsdag som var. I dag startet jeg opp på Gonal-F og Orgalutran i tillegg.

Min var 2-3 dager forsinket, hørt om flere som hadde 4 dager forsinket mens. :) Hvilken spray har du? :)

Hei!
Det tok tid til jeg fikk svart...:-) mens kom noen dager etter vanlig tid. Men vart lenger enn vanlig og...slik at kontrollen på Riksen vil gå som vanlig.

Velkommen! Spennende! kontroll om noen dager du da?

Samme her, men kun 2 spray på meg. Nå går det fort i svingene, snart uttak på oss! Pupo om 2 uker ja, tenk det :woot:

Kun 2 spray her også, kontroll på mandagen. Går på 187 menopur og det kjennes ut som ting har begynt å skje

Ikke godt å si hva som står bak, men skjønner godt hva du mener... jeg prøver å tenke positivt, selv om dette kommer til å bli det fjerde uttaket mitt hvor 2/3 av de tidligere forsøkene har blitt avbrutt[emoji13] Men kan liksom ikke gi opp heller[emoji5]
Jeg er på 5 forsøket 1 fullført, et omgjordt til inseminasjon, og 3 avbrutt.

Kun 2 spray her også, kontroll på mandagen. Går på 187 menopur og det kjennes ut som ting har begynt å skje

Det har det nok helt sikkert ja, blir dag 9 for deg på mandag? Blir spennende å se hvordan det går på kontrollen, du får holde oss oppdatert! ;) Tredje sprøyta satt her nå, sliter med hodepine nå i kveld men ellers går det greit.

jeg er så veldig kvalm, regner med det er Lutinus som gjør det. Satte inn blasto for 1 uke siden og negativ test i dag. Så ikke særlig håp. SÅ KJEDELIG Å VÆRE UVEL TIL INGEN NYTTE! Ja jeg blir sprø... det var 4 innsettet. Argh!

Om ei uke er vi i september :woot:
Jeg gleder meg mer til oktober. Å være ferdig jeg... Og være ferdig med sprøyter:angelic:

jeg er så veldig kvalm, regner med det er Lutinus som gjør det. Satte inn blasto for 1 uke siden og negativ test i dag. Så ikke særlig håp. SÅ KJEDELIG Å VÆRE UVEL TIL INGEN NYTTE! Ja jeg blir sprø... det var 4 innsettet. Argh!
Huff føler med deg [emoji29] Men ikke gi opp håpet enda! Har sett flere som har fått negativ test hjemme først og så positiv på TD

Back
Topp