LittleMouse
Forelsket i forumet
Føler med deg
Jeg har fått plan på oppstart av medikamentene.
Skal reise ned til st.olavs 2 dager før egguttak for å se om folikkene er store nok, så da får jeg vite når egguttaket bliren ting er helt sikkert med ivf! Man må ha tålmodighet for det meste, alt tar tid og den uvissheten syns jeg er værst...
Ja tålmodighet må vi definitivt ha hehe...jeg har fått et ark der viktige datoer skal fylles ut, men visste kun om for en stund siden at uttak var planlagt til uke 36, og så fikk jeg beskjed om oppstart av spray 9/8 og kontroll før sprøytestart 22/8. Så alt utover det er ikke bestemt ifht datoer. Ut fra det som står på appen regner jeg med det blir uttak 5/9 dersom alt går helt etter planen, det står 2-3 uker med spray (regner da med 2 siden jeg har kontroll på 14.dag) og 9-12 dager med sprøyter men det vil jo vise seg underveis i løpet av kontrollene om det blir sånn eller ikke... prøver å ikke tenke så mye på det men det er jammen ikke lett

en ting er helt sikkert med ivf! Man må ha tålmodighet for det meste, alt tar tid og den uvissheten syns jeg er værst...
jobber i prehospital tjeneste så mannen ønsket å sette alle
så da får han den store gleden