10 dager til spraystart, gleder meg til å komme i gang... Og ca en måned til uttak.
Spennende tider
Spennende tider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen EL her enda. Så da blir det nok å følge planen med Provera 29.august. Også må jeg gå ned 2 kg frem til innsett. Har levd i et tidsstressvakuum den siste måneden, så det har blitt mye drittmat og nedprioritering av egen helse dessverre [emoji17] Men nå skal det endres, for nå er det straks forsøk! [emoji2]

Det klarer du fint, jeg heier på deg! Nå er det faktisk straks forsøk [emoji322]
Ja nå er det jammen ikke lang ventetid igjen! [emoji7] Førstemann ut er du [emoji1376][emoji1374]
Skal stimuleres med fostimon og gonal-f. Første gang med begge deler. Har de andre gangene brukt menopur og puregon. Så skal jeg ta albyl-e og lutinus.
Kort protokoll på UNN Tromsø. Oppstart når jeg får mensen rundt 23/8.
Jeg tenkte at du er først ut av meg og deg hehe... Tror WCE er før deg ifht uttak. Usikker på hvem andre.Er jeg? [emoji33] Begynner på sprøyter en av de 2-5 første dagene i september [emoji5] Du er ikke langt bak da [emoji5]
Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til
Oppdateres fortløpende (-ish)
Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer)
Venter på oppstart
Arytai - B2 - fostimon/gonal-f/orgalutran/albyl-e/puregon - UNN Tromsø
Dårris - B2 - forsøk #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8 - Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, sannsynlig uttak/innsett uke 36
FruAlve - B2 - 3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Stimulert syklus - Menopur og Cetrotide - Egguttak uke 39 - PCOS og nedsatt sædkvalitet
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Leverihåpet - #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus
Lil-17 - B3 - #1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
LittleMouse - B1 - Forsøk 1 - IVF(TESA) - Synarela (startet 9/8) - Rikshospitalet - planlagt uttak uke 36
Lykkesol - #2 - IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august
Sanndy91 - 1barn - 1. Forsøk - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Veslejinta - Forsøk 1 - IVF - Riksen
Stimulerer
Andemor80 - B1 - #3 - IVF - Synarela/Menopur/Ovitrelle - Riksen - uttak uke 37 (?)
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36
Ruger
Gravid
Ikke gravid
Avbrutt
Ikke oppdatert
![]()
Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til
Oppdateres fortløpende (-ish)
Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer)
Venter på oppstart
Arytai - B2 - fostimon/gonal-f/orgalutran/albyl-e/puregon - UNN Tromsø
Dårris - B2 - forsøk #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8 - Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, sannsynlig uttak/innsett uke 36
FruAlve - B2 - 3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
og nedsatt sædkvalitet
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Leverihåpet - #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus
Lil-17 - B3 - #1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
LittleMouse - B1 - Forsøk 1 - IVF(TESA) - Synarela (startet 9/8) - Rikshospitalet - planlagt uttak uke 36
Lykkesol - #2 - IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august
Sanndy91 - 1barn - 1. Forsøk - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Veslejinta - Forsøk 1 - IVF - Riksen
Stimulerer
Andemor80 - B1 - #3 - IVF - Synarela/Menopur/Ovitrelle - Riksen - uttak uke 37 (?)
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36
Ruger
Gravid
Ikke gravid
Avbrutt
Ikke oppdatert
![]()
Jeg tenkte at du er først ut av meg og deg hehe... Tror WCE er før deg ifht uttak. Usikker på hvem andre.
Nei da er vi nærme gitt! [emoji2] Her blir det sprøyter ca 6-7.sept [emoji1373] Shit, det er faktisk bare i underkant av 3 uker til. Kanskje jeg bør begynne å tenke på å komme meg til apoteket og bestille hormonene snart.
Så spennendeDa stimulerer jeg[emoji16] Sprøytestart idag.

Ingen EL her enda. Så da blir det nok å følge planen med Provera 29.august. Også må jeg gå ned 2 kg frem til innsett. Har levd i et tidsstressvakuum den siste måneden, så det har blitt mye drittmat og nedprioritering av egen helse dessverre [emoji17] Men nå skal det endres, for nå er det straks forsøk! [emoji2][/QUOTE
Lykke til!! [emoji5][emoji1362]
Hehe. Synes ikke det er noe ille jeg da[emoji16]Så spennende
Grøsser fortsatt med tanke på sprøyter jeg![]()
Spennende er det uansett [emoji5] Håper hele septembergjengen får terminspirer nå!
Ja, det er absolutt ikke lenge til nå. Jeg venter litt med å bestille, for jeg har fremdeles et lite håp om å klare det selv. Og så sa apotekdamen at det holdt om jeg bestilte 3-4 dager før jeg trengte det. Pluss at de hadde det jeg trenger på lager i butikk også [emoji4] Går du ofte til nåledamen nå? Går det greit?
Da stimulerer jeg[emoji16] Sprøytestart idag.