September 2018

10 dager til spraystart, gleder meg til å komme i gang... Og ca en måned til uttak.
Spennende tider :)

Menstruasjon forsinket mens stimulerer. Andre som opplevd det? Blenda graviditets tester så ikke tro på at vi kan ha klart det på egenhånd, men det hadde ho vært noe! [emoji4][emoji38]

Da var mens på plass her. Sååå godt å kjenne at kroppen kommer seg tilbake til normalen igjen (etter alle medisinene i mai/juni og MA i juli) [emoji173]️
Men da blir det ikke innsett før i begynnelsen av oktober på oss [emoji271]

Ingen EL her enda. Så da blir det nok å følge planen med Provera 29.august. Også må jeg gå ned 2 kg frem til innsett. Har levd i et tidsstressvakuum den siste måneden, så det har blitt mye drittmat og nedprioritering av egen helse dessverre [emoji17] Men nå skal det endres, for nå er det straks forsøk! [emoji2]

Ingen EL her enda. Så da blir det nok å følge planen med Provera 29.august. Også må jeg gå ned 2 kg frem til innsett. Har levd i et tidsstressvakuum den siste måneden, så det har blitt mye drittmat og nedprioritering av egen helse dessverre [emoji17] Men nå skal det endres, for nå er det straks forsøk! [emoji2]

Det klarer du fint, jeg heier på deg! Nå er det faktisk straks forsøk [emoji322]

Slankinga her går heeelt perfekt. Nettopp spist to glutenfrie skolebrød og drukket ett glass brus...:hilarious:

Det klarer du fint, jeg heier på deg! Nå er det faktisk straks forsøk [emoji322]

Ja nå er det jammen ikke lang ventetid igjen! [emoji7] Førstemann ut er du [emoji1376][emoji1374]

Jeg begynner på sprøyter rundt 11. en gang, kanskje litt seinere. Så jeg kommer etter...

Skal stimuleres med fostimon og gonal-f. Første gang med begge deler. Har de andre gangene brukt menopur og puregon. Så skal jeg ta albyl-e og lutinus.
Kort protokoll på UNN Tromsø. Oppstart når jeg får mensen rundt 23/8.

Jeg skal bruke akkurat de samme medisinene som deg. Hører også til UNN Tromsø. Har du hatt mange forsøk tidligere?

Er jeg? [emoji33] Begynner på sprøyter en av de 2-5 første dagene i september [emoji5] Du er ikke langt bak da [emoji5]
Jeg tenkte at du er først ut av meg og deg hehe... Tror WCE er før deg ifht uttak. Usikker på hvem andre.

Nei da er vi nærme gitt! [emoji2] Her blir det sprøyter ca 6-7.sept [emoji1373] Shit, det er faktisk bare i underkant av 3 uker til. Kanskje jeg bør begynne å tenke på å komme meg til apoteket og bestille hormonene snart.

Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til :)
Oppdateres fortløpende (-ish) :)

Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer :p )

:Heartred Venter på oppstart
Arytai - B2 - fostimon/gonal-f/orgalutran/albyl-e/puregon - UNN Tromsø
Dårris - B2 - forsøk #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8 - Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, sannsynlig uttak/innsett uke 36
FruAlve - B2 - 3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Stimulert syklus - Menopur og Cetrotide - Egguttak uke 39 - PCOS og nedsatt sædkvalitet
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Leverihåpet - #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus :)
Lil-17 - B3 - #1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
LittleMouse - B1 - Forsøk 1 - IVF(TESA) - Synarela (startet 9/8) - Rikshospitalet - planlagt uttak uke 36
Lykkesol - #2 - IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august
Sanndy91 - 1barn - 1. Forsøk - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Veslejinta - Forsøk 1 - IVF - Riksen

:Heartred Stimulerer
Andemor80 - B1 - #3 - IVF - Synarela/Menopur/Ovitrelle - Riksen - uttak uke 37 (?)
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36

:Heartred Ruger

:Heartred Gravid

:Heartred Ikke gravid

:Heartred Avbrutt

:Heartred Ikke oppdatert

:flower

Jeg skal også inn her[emoji5]
Nord24 -B1, 2.ivf forsøk (hatt 2 avbrutte og 1 negativt), Fostimon, Gonal-F og Orgalutran, UNN Tromsø

Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til :)
Oppdateres fortløpende (-ish) :)

Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer :p )

:Heartred Venter på oppstart
Arytai - B2 - fostimon/gonal-f/orgalutran/albyl-e/puregon - UNN Tromsø
Dårris - B2 - forsøk #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8 - Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, sannsynlig uttak/innsett uke 36
FruAlve - B2 - 3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
og nedsatt sædkvalitet
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Leverihåpet - #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus :)
Lil-17 - B3 - #1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
LittleMouse - B1 - Forsøk 1 - IVF(TESA) - Synarela (startet 9/8) - Rikshospitalet - planlagt uttak uke 36
Lykkesol - #2 - IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august
Sanndy91 - 1barn - 1. Forsøk - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Veslejinta - Forsøk 1 - IVF - Riksen

:Heartred Stimulerer
Andemor80 - B1 - #3 - IVF - Synarela/Menopur/Ovitrelle - Riksen - uttak uke 37 (?)
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36

:Heartred Ruger

:Heartred Gravid

:Heartred Ikke gravid

:Heartred Avbrutt

:Heartred Ikke oppdatert

:flower

Jeg kan endres til:

Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Menopur / Cetrotide - Sprøytestart uke 36.

Jeg tenkte at du er først ut av meg og deg hehe... Tror WCE er før deg ifht uttak. Usikker på hvem andre.

Nei da er vi nærme gitt! [emoji2] Her blir det sprøyter ca 6-7.sept [emoji1373] Shit, det er faktisk bare i underkant av 3 uker til. Kanskje jeg bør begynne å tenke på å komme meg til apoteket og bestille hormonene snart.

Spennende er det uansett [emoji5] Håper hele septembergjengen får terminspirer nå!
Ja, det er absolutt ikke lenge til nå. Jeg venter litt med å bestille, for jeg har fremdeles et lite håp om å klare det selv. Og så sa apotekdamen at det holdt om jeg bestilte 3-4 dager før jeg trengte det. Pluss at de hadde det jeg trenger på lager i butikk også [emoji4] Går du ofte til nåledamen nå? Går det greit?

Ingen EL her enda. Så da blir det nok å følge planen med Provera 29.august. Også må jeg gå ned 2 kg frem til innsett. Har levd i et tidsstressvakuum den siste måneden, så det har blitt mye drittmat og nedprioritering av egen helse dessverre [emoji17] Men nå skal det endres, for nå er det straks forsøk! [emoji2][/QUOTE
Lykke til!! [emoji5][emoji1362]

Spennende er det uansett [emoji5] Håper hele septembergjengen får terminspirer nå!
Ja, det er absolutt ikke lenge til nå. Jeg venter litt med å bestille, for jeg har fremdeles et lite håp om å klare det selv. Og så sa apotekdamen at det holdt om jeg bestilte 3-4 dager før jeg trengte det. Pluss at de hadde det jeg trenger på lager i butikk også [emoji4] Går du ofte til nåledamen nå? Går det greit?

Nå skal det jammen bli terminspirer her inne! [emoji1374] Spennende med et lite håp om hjemmelaget nå en siste gang før IVF-karusellen. Jeg heier på dere [emoji322] Ang. medisiner så har de jo også alt inne på apoteket på Haukeland til en hver tid. Så det haster nok ikke med innkjøp av sprøytene [emoji4]

Ja, nå går jeg 1 gang i uken. Hver tirsdag [emoji4] Det går veldig greit. Aner jo ikke hvilken effekt det egentlig har på kroppen. Men jeg slapper av når jeg er der, og jeg velger å tro på at nålene gir litt boost [emoji1362] Men var det slik at hun mente du var ferdig med nålene nå? Skjønte ikke helt den.

Back
Topp