September 2018

11 år ja:eek: Det er lenge det! Men man blir jo utålmodig når endelig ting skjer, vil helst ha det gjordt NÅ!:)

Ja, er 11 år siden jeg begynte prøvinga, var det i juli :sorry:
Vanvittig kjedelig og ille.

Takk! Har ikke flere egg igjen på frys, så blir uttak:) blir nok i slutten av september tenker jeg, kanskje oktober, men holder meg her så lenge :)
Da satser vi på masse fine gullegg ut og minst en terminspire ;)

Hei, ny her inne, godt å ha et sted å lese og prate med andre når man er igang med denne prosessen, det blir unektelig mye tanker som svirrer i hodet og mye spenning.

LittleMouse - B1 - Forsøk 1 - IVF(TESA) - Synarela (startet 9/8) - Rikshospitalet - planlagt uttak uke 36
Velkommen!! Da er du og jeg veldig likt i prosessen. Jeg startet på Synarela 7/8 og har også uttak i uke 36 på Riksen ;)

Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til :)
Oppdateres fortløpende (-ish) :)

Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer :p )

:Heartred Venter på oppstart
Arytai - B2
Dårris - B2 - forsøk #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8.
FruAlve - B2 - 3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Stimulert syklus - Menopur og Cetrotide - Egguttak uke 39 - PCOS og nedsatt sædkvalitet
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Leverihåpet - #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus :)
Lil-17 - B3 - #1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
Lykkesol - #2 - IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august
Sanndy91 - 1barn - 1. Forsøk - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Veslejinta - Forsøk 1 - IVF - Riksen

:Heartred Stimulerer
Andemor80 - B1 - #3 - IVF - Synarela/Menopur/Ovitrelle - Riksen - uttak uke 37 (?)
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36

:Heartred Ruger

:Heartred Gravid

:Heartred Ikke gravid

:Heartred Avbrutt

:Heartred Ikke oppdatert

:flower
Oppdatering fra meg! Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, sannsynlig uttak/innsett uke 36 :)

Har hentet ut medisiner i dag. På kvitteringen fra resepten står mitt gamle navn - jeg har giftet meg nylig og byttet navn. Kan det bli et problem? Tror dere HELFO er vanskelige på slike ting??

Dra til apoteket og få de til å endre det, så får du nok ny kvittering[emoji5]

Oppdatering fra meg! Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, sannsynlig uttak/innsett uke 36 :)
Heldig med den! 23.08 er jo kjent som årets nest best dag, etter julaften :D
(Og tilfeldigvis min bursdag :p )

Oppdatert!

Hei, ny her inne, godt å ha et sted å lese og prate med andre når man er igang med denne prosessen, det blir unektelig mye tanker som svirrer i hodet og mye spenning.

LittleMouse - B1 - Forsøk 1 - IVF(TESA) - Synarela (startet 9/8) - Rikshospitalet - planlagt uttak uke 36
Velkommen hit! Har lagt deg til :)

Hvis jeg har glemt å legge til eller oppdatere noen så beklager jeg veldig! Bare siter meg så jeg får varsel, så skal jeg fikse :)

Heldig med den! 23.08 er jo kjent som årets nest best dag, etter julaften :D
(Og tilfeldigvis min bursdag :p )

Oppdatert!
Der er faktisk bursdagen til mannen min også, og opprinnelig termin til kidden ;) Så liker 23/8 :D

Skulle egentlig ha kontroll før sprøytestart på mandag 27/8, men det ble flyttet til 23/8 :D Lov å håpe på at man får uttak og innsett enda tidligere enn planlagt? :D

Der er faktisk bursdagen til mannen min også, og opprinnelig termin til kidden ;) Så liker 23/8 :D
Helt klart en bra dag med andre ord :D
Og med tidligere kontroll vil jeg tro det er håp for tidligere uttak :D

Velkommen!! Da er du og jeg veldig likt i prosessen. Jeg startet på Synarela 7/8 og har også uttak i uke 36 på Riksen ;)

Takk! Ja det er vi jo da :) Spennende! For meg er alt dette veldig nytt så jeg prøver å finne ut det jeg kan...TR kom som vanlig idag og da ble jeg først litt stressa for trodde det skulle komme senere på sprayen, men har skjønt nå at det er helt normalt? skal så lite til før man blir sittende våken om natta å lure:schocked028 Gleder meg til å følge alle sammen!

Velkommen! Jeg henger litt etter dere, jeg er tre uker bak... Men Riksen her også :)

Takk! Ja det er vi jo da :) Spennende! For meg er alt dette veldig nytt så jeg prøver å finne ut det jeg kan...TR kom som vanlig idag og da ble jeg først litt stressa for trodde det skulle komme senere på sprayen, men har skjønt nå at det er helt normalt? skal så lite til før man blir sittende våken om natta å lure:schocked028 Gleder meg til å følge alle sammen!
Håper TR kommer her også snart... venter veldig... Hadde vært kjekt om den kom og var ferdig før jeg skal på kontroll på torsdag. Når har du kontroll?

Håper TR kommer her også snart... venter veldig... Hadde vært kjekt om den kom og var ferdig før jeg skal på kontroll på torsdag. Når har du kontroll?

Har kontroll på onsdag jeg, så dagen før deg. Er stort sett punktlig som en klokke og det var jeg visst nå også... Krysser fingrene for at den kommer for deg iløpet av de neste par dagene! :signs003

Skal stimuleres med fostimon og gonal-f. Første gang med begge deler. Har de andre gangene brukt menopur og puregon. Så skal jeg ta albyl-e og lutinus.
Kort protokoll på UNN Tromsø. Oppstart når jeg får mensen rundt 23/8.

Skal ta orgalutran også!

Back
Topp