11 år jaDet er lenge det! Men man blir jo utålmodig når endelig ting skjer, vil helst ha det gjordt NÅ!
![]()
Ja, er 11 år siden jeg begynte prøvinga, var det i juli

Vanvittig kjedelig og ille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 år jaDet er lenge det! Men man blir jo utålmodig når endelig ting skjer, vil helst ha det gjordt NÅ!
![]()

Da satser vi på masse fine gullegg ut og minst en terminspireTakk! Har ikke flere egg igjen på frys, så blir uttakblir nok i slutten av september tenker jeg, kanskje oktober, men holder meg her så lenge
![]()
Velkommen!! Da er du og jeg veldig likt i prosessen. Jeg startet på Synarela 7/8 og har også uttak i uke 36 på RiksenHei, ny her inne, godt å ha et sted å lese og prate med andre når man er igang med denne prosessen, det blir unektelig mye tanker som svirrer i hodet og mye spenning.
LittleMouse - B1 - Forsøk 1 - IVF(TESA) - Synarela (startet 9/8) - Rikshospitalet - planlagt uttak uke 36
Oppdatering fra meg! Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, sannsynlig uttak/innsett uke 36Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til
Oppdateres fortløpende (-ish)
Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer)
Venter på oppstart
Arytai - B2
Dårris - B2 - forsøk #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8.
FruAlve - B2 - 3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Stimulert syklus - Menopur og Cetrotide - Egguttak uke 39 - PCOS og nedsatt sædkvalitet
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Leverihåpet - #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus
Lil-17 - B3 - #1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
Lykkesol - #2 - IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august
Sanndy91 - 1barn - 1. Forsøk - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Veslejinta - Forsøk 1 - IVF - Riksen
Stimulerer
Andemor80 - B1 - #3 - IVF - Synarela/Menopur/Ovitrelle - Riksen - uttak uke 37 (?)
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36
Ruger
Gravid
Ikke gravid
Avbrutt
Ikke oppdatert
![]()
Har hentet ut medisiner i dag. På kvitteringen fra resepten står mitt gamle navn - jeg har giftet meg nylig og byttet navn. Kan det bli et problem? Tror dere HELFO er vanskelige på slike ting??
Heldig med den! 23.08 er jo kjent som årets nest best dag, etter julaftenOppdatering fra meg! Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, sannsynlig uttak/innsett uke 36![]()
Velkommen hit! Har lagt deg tilHei, ny her inne, godt å ha et sted å lese og prate med andre når man er igang med denne prosessen, det blir unektelig mye tanker som svirrer i hodet og mye spenning.
LittleMouse - B1 - Forsøk 1 - IVF(TESA) - Synarela (startet 9/8) - Rikshospitalet - planlagt uttak uke 36
Se det du!Heldig med den! 23.08 er jo kjent som årets nest best dag, etter julaften
(Og tilfeldigvis min bursdag)
Oppdatert!

Der er faktisk bursdagen til mannen min også, og opprinnelig termin til kiddenHeldig med den! 23.08 er jo kjent som årets nest best dag, etter julaften
(Og tilfeldigvis min bursdag)
Oppdatert!
Helt klart en bra dag med andre ordDer er faktisk bursdagen til mannen min også, og opprinnelig termin til kiddenSå liker 23/8
![]()
Absolutt en bra dagHelt klart en bra dag med andre ord
Og med tidligere kontroll vil jeg tro det er håp for tidligere uttak![]()
Velkommen!! Da er du og jeg veldig likt i prosessen. Jeg startet på Synarela 7/8 og har også uttak i uke 36 på Riksen![]()
Gleder meg til å følge alle sammen!Håper TR kommer her også snart... venter veldig... Hadde vært kjekt om den kom og var ferdig før jeg skal på kontroll på torsdag. Når har du kontroll?Takk! Ja det er vi jo daSpennende! For meg er alt dette veldig nytt så jeg prøver å finne ut det jeg kan...TR kom som vanlig idag og da ble jeg først litt stressa for trodde det skulle komme senere på sprayen, men har skjønt nå at det er helt normalt? skal så lite til før man blir sittende våken om natta å lure
Gleder meg til å følge alle sammen!
Håper TR kommer her også snart... venter veldig... Hadde vært kjekt om den kom og var ferdig før jeg skal på kontroll på torsdag. Når har du kontroll?