Tenkt tanken på akupunktur jeg også, men bor ett sted der det er få som driver med sånn rundt her.
Også er jeg ikke glad i nåler
Også er jeg ikke glad i nåler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også lurt på om jeg skal ta akupunktur.. har sendt en mail til en klinikk her jeg bor. Hvor mange ganger må man gå?Oppstart med akupunktur 1 gang i uken i dag [emoji16][emoji382] Håper det gir eggene og livmoren en skikkelig kvalitetsboost til å lage en velskapt og frisk sommerbaby! [emoji173]️
Ja, det koster en del i lengden. Jeg fant heldigvis ei som tar 400,- pr time. Tror de fleste ligger på rundt 600-700 kr i timen. Min akupunktør har selv erfaring med IVF. Derfor jeg valgte akkurat henne [emoji2]Har vurdert det selv, men det er vel ganske dyrt?
Takk! [emoji173]️ Godt å være helt i gang der nå. Er du inne i fast rutine hos henne nå også eller? [emoji4]Masse lykke til [emoji173]️
Takk, det håper jeg også! [emoji2][emoji1374]Spennende, håper det gjør susen![]()
Jeg har også lurt på om jeg skal ta akupunktur.. har sendt en mail til en klinikk her jeg bor. Hvor mange ganger må man gå?![]()
Håper det går bedre denne gangen og at gullegget tines i septemberJa kan vel melde meg inn her jeg da
Hadde et avbrutt styrt fryseforsøk i august, men egget overlevde ikke opptining.
Jeg skal ha kort regime fra neste mens (fikk tr i dag). Litt usikker på når den kommer, da jeg skal gå på letrozol denne mnd, men regner med den kommer i midten av september
Hører til Porsgrunn!
Håper det går bedre denne gangen og at gullegget tines i september![]()
Da ligger vi ganske likt, jeg fikk TR på tirsdag og begynner på letrozol idagJa kan vel melde meg inn her jeg da
Hadde et avbrutt styrt fryseforsøk i august, men egget overlevde ikke opptining.
Jeg skal ha kort regime fra neste mens (fikk tr i dag). Litt usikker på når den kommer, da jeg skal gå på letrozol denne mnd, men regner med den kommer i midten av september
Hører til Porsgrunn!
Da ligger vi ganske likt, jeg fikk TR på tirsdag og begynner på letrozol idag
Regner med å få oppstart neste mens jeg også som blir ca 1 uke etter forsamtalenholder også til Porsgrunn
Da har vi uttak likt vi, Border
Jeg har også i slutten av september en gang
Coool! Lang eller kort regime?
Laaaaang…![]()
Spraystart om tolv dager![]()
Kjedeligmen 12 dager er ikke lenge til!
![]()

Ja, det er kjedelig, men på en anna måte er syklusen min veldig upåregnelig, så kanskje lurest å få litt hjelp med laaaaang.
Ja, det går fort det. Kontra de 11 åra jeg har venta, så er det ikke lenge i det hele tatt...![]()