September 2018

Tenkt tanken på akupunktur jeg også, men bor ett sted der det er få som driver med sånn rundt her.
Også er jeg ikke glad i nåler :oops:

Åhhh, samboeren har MASSE reising i jobben utover... Minst tre overnattingsturer, og en over tre netter...
Og ikke nok med det, han har ett viktig kurs med jobben, den uka vi er satt opp til innsett... :rolleyes:
Så dette går litt på ræva, om jeg kan si det sånn... Men er bare å henge på karusellen, og se hvordan det blir...
Kan hende det blir litt forskyvninger på ting...

Oppstart med akupunktur 1 gang i uken i dag [emoji16][emoji382] Håper det gir eggene og livmoren en skikkelig kvalitetsboost til å lage en velskapt og frisk sommerbaby! [emoji173]️
Jeg har også lurt på om jeg skal ta akupunktur.. har sendt en mail til en klinikk her jeg bor. Hvor mange ganger må man gå? :)

Har vurdert det selv, men det er vel ganske dyrt?
Ja, det koster en del i lengden. Jeg fant heldigvis ei som tar 400,- pr time. Tror de fleste ligger på rundt 600-700 kr i timen. Min akupunktør har selv erfaring med IVF. Derfor jeg valgte akkurat henne [emoji2]

Masse lykke til [emoji173]️
Takk! [emoji173]️ Godt å være helt i gang der nå. Er du inne i fast rutine hos henne nå også eller? [emoji4]

Spennende, håper det gjør susen :D
Takk, det håper jeg også! [emoji2][emoji1374]

Jeg har også lurt på om jeg skal ta akupunktur.. har sendt en mail til en klinikk her jeg bor. Hvor mange ganger må man gå? :)

Det er litt forskjellig hva man velger å gjøre tror jeg. Noen går bare under stimulering eller ved uttak/innsett etc. Men jeg skal gå 1 gang i uken fra nå, som da blir totalt ca 1,5 mnd med 1 behandling i uken.

Jaaa, og 13 dager igjen til spraystart :eek::rolleyes:
Jeg er snart i gang, det er litt rart og...

Ja kan vel melde meg inn her jeg da :)

Hadde et avbrutt styrt fryseforsøk i august, men egget overlevde ikke opptining.

Jeg skal ha kort regime fra neste mens (fikk tr i dag). Litt usikker på når den kommer, da jeg skal gå på letrozol denne mnd, men regner med den kommer i midten av september :)
Hører til Porsgrunn!

Hadde et avbrutt styrt fryseforsøk i august, men egget overlevde ikke opptining.

Jeg skal ha kort regime fra neste mens (fikk tr i dag). Litt usikker på når den kommer, da jeg skal gå på letrozol denne mnd, men regner med den kommer i midten av september :)
Hører til Porsgrunn!
Håper det går bedre denne gangen og at gullegget tines i september ;)

Hører til Porsgrunn!
Da ligger vi ganske likt, jeg fikk TR på tirsdag og begynner på letrozol idag :-)
Regner med å få oppstart neste mens jeg også som blir ca 1 uke etter forsamtalen :-) holder også til Porsgrunn

Da har vi uttak likt vi, Border :)
Jeg har også i slutten av september en gang

Da ligger vi ganske likt, jeg fikk TR på tirsdag og begynner på letrozol idag :-)
Regner med å få oppstart neste mens jeg også som blir ca 1 uke etter forsamtalen :-) holder også til Porsgrunn

Kult! :D Da blir det barn vettu <3

Har hentet ut medisiner i dag. På kvitteringen fra resepten står mitt gamle navn - jeg har giftet meg nylig og byttet navn. Kan det bli et problem? Tror dere HELFO er vanskelige på slike ting??

Kjedelig:( men 12 dager er ikke lenge til! :)

Ja, det er kjedelig, men på en anna måte er syklusen min veldig upåregnelig, så kanskje lurest å få litt hjelp med laaaaang.

Ja, det går fort det. Kontra de 11 åra jeg har venta, så er det ikke lenge i det hele tatt... :angelic:

Ja, det er kjedelig, men på en anna måte er syklusen min veldig upåregnelig, så kanskje lurest å få litt hjelp med laaaaang.

Ja, det går fort det. Kontra de 11 åra jeg har venta, så er det ikke lenge i det hele tatt... :angelic:

11 år ja:o Det er lenge det! Men man blir jo utålmodig når endelig ting skjer, vil helst ha det gjordt NÅ!:)

Hei, ny her inne, godt å ha et sted å lese og prate med andre når man er igang med denne prosessen, det blir unektelig mye tanker som svirrer i hodet og mye spenning.

LittleMouse - B1 - Forsøk 1 - IVF(TESA) - Synarela (startet 9/8) - Rikshospitalet - planlagt uttak uke 36

Back
Topp