September 2018

Så spennende med flere av oss. Jeg hører også til Riksen :)

17 dager igjen... Til spray
:wideyed: :angelic: :D :eek: :oops: :nailbiting:

Sånn bare for å vise åssen det føles om dagen... :rolleyes:

Positiv eggløsningstest sent i kveld, og sinnsyke eggløsningssmerter helt siden i går natt...

Men da ser det ut som om uttak/innsett blir ila slutten av uke 36 eller i uke 37 på oss. Passer egentlig utrolig dårlig, da mannen er på reisejobb begge de ukene - da blir han nødt til å ta ut ferie slik at han kan være hjemme til uttak. Andre som har menn med reisejobb oppi alt dette? Hvordan løser dere det?

Spent og utålmodig her! Medisiner er bestilt på apoteket i dag. Begynner i jobb igjen på mandag etter ferien, så får heldigvis noe å henge fingrene i i ventetiden fram mot mens da. :)

Ja, min får plutselig beskjed om at han må reise om noen dager... Og kjenner jeg er ganske nervøs for om plutselig får jobb i Bergen, Trondheim, Tromsø, Kristiansand eller noe sånn, midt i verste innspurten her...
Har vurdert å binde han fast med kjetting... Neida :rolleyes:

Men kjenner igjen følelsen, blir litt krise om han plutselig må reise...
Så får håpe det er flest mulig i Oslo området som trenger hjelp rundt den tida...

Positiv eggløsningstest sent i kveld, og sinnsyke eggløsningssmerter helt siden i går natt...

Men da ser det ut som om uttak/innsett blir ila slutten av uke 36 eller i uke 37 på oss. Passer egentlig utrolig dårlig, da mannen er på reisejobb begge de ukene - da blir han nødt til å ta ut ferie slik at han kan være hjemme til uttak. Andre som har menn med reisejobb oppi alt dette? Hvordan løser dere det?

Spent og utålmodig her! Medisiner er bestilt på apoteket i dag. Begynner i jobb igjen på mandag etter ferien, så får heldigvis noe å henge fingrene i i ventetiden fram mot mens da. :)

Spennende med EL nå! [emoji2] Synd at det blir litt kluss ifht reisejobb. Min mann reiser også ifbm jobben, men han kan heldigvis styre det litt selv mtp at han er regionsleder. Ved sprøytestart avlyser han det som evt måtte komme i veien av reise dersom det blir uttak annen dag enn det som er planlagt.

Spennende med EL nå! [emoji2] Synd at det blir litt kluss ifht reisejobb. Min mann reiser også ifbm jobben, men han kan heldigvis styre det litt selv mtp at han er regionsleder. Ved sprøytestart avlyser han det som evt måtte komme i veien av reise dersom det blir uttak annen dag enn det som er planlagt.

EL nå er dessverre ikke så mye mer spennende enn at jeg vet mer konkret når det blir sprøyte. Mannen er bortreist på jobb.... :P haha.

Mannen jobber turnus, som er veldig vanskelig å skyve på. Siden uttak trolig blir midt i turnus, må han bruke feriedager - og masse penger på dyre flybilletter. Men det er jo verdt det! :) Jeg er foreløpig satt opp på 10 sprøytedager. Blir spennende å se hvor mange jeg trenger og når uttak blir!

Jeg venter fortsatt på info om sprøyter og når det blir...
Brevet er nok på vei... :rolleyes: Men så kjedelig å vente... :rolleyes:

Jeg venter fortsatt på info om sprøyter og når det blir...
Brevet er nok på vei... :rolleyes: Men så kjedelig å vente... :rolleyes:
Siden du skal på Riksen så er det ca dag 20-21 på spray at du skal på kontroll før sprøytestart ;) så da kan du iallfall regne på det og se om det stemmer når brevet kommer :)

Jeg har uttak i uke 39, men siden mensen kom ei uke for seint, så er det ikke så godt å vite om de hadde lang nok dødtid eller åssen de har tenkt der :sorry:

Men begynner på spray på dag 21, som er 28.august. Også skulle jeg få sprøytestart i uke 37. Så det blir spennende.

Hei[emoji4]jeg venter mensen slutten av august så skal starte opp med hormoner da.
Fikk en gutt på første uttak, 5 forsøk i oktober 2015.
Hadde ett uttak i mai i fjor uten å bli gravid så nå skal jeg ha ett siste uttak før jeg blir 40 år. Satser på det går denne gang!

Hei
emoji4.png
jeg venter mensen slutten av august så skal starte opp med hormoner da.
Fikk en gutt på første uttak, 5 forsøk i oktober 2015.
Hadde ett uttak i mai i fjor uten å bli gravid så nå skal jeg ha ett siste uttak før jeg blir 40 år. Satser på det går denne gang!

Lagt til! Bare si fra hvis du vil ha med noe mer :)

Oppstart med akupunktur 1 gang i uken i dag [emoji16][emoji382] Håper det gir eggene og livmoren en skikkelig kvalitetsboost til å lage en velskapt og frisk sommerbaby! [emoji173]️

Oppstart med akupunktur 1 gang i uken i dag [emoji16][emoji382] Håper det gir eggene og livmoren en skikkelig kvalitetsboost til å lage en velskapt og frisk sommerbaby! [emoji173]️
Har vurdert det selv, men det er vel ganske dyrt?

Spennende, håper det gjør susen :D

Back
Topp