Mimiventerpåstorken
Forelsket i forumet
Ånei!Idag det som kom ut er rosa lutinus... så jeg er sikker at det gikk ikke denne gang.
Må jeg vente til 3 uker etter uttak for å ringe Ullevål eller kan jeg ringe idag 14dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei!Idag det som kom ut er rosa lutinus... så jeg er sikker at det gikk ikke denne gang.
Må jeg vente til 3 uker etter uttak for å ringe Ullevål eller kan jeg ringe idag 14dpo?
Så kanskje det var hell i uhell at jeg rotet til med sprøytene og det ble inseminasjon i stedet for ivf.Gratulere!!!Vis vedlegget 202465 Hei! Det er sikkert ingen som følger med her lengre sånn langt ute i oktober, men tenkte jeg måtte oppdatere at jeg har fått positiv test i dag på testdagen!Så kanskje det var hell i uhell at jeg rotet til med sprøytene og det ble inseminasjon i stedet for ivf.
Håper det holder hele veien!
Vis vedlegget 202465 Hei! Det er sikkert ingen som følger med her lengre sånn langt ute i oktober, men tenkte jeg måtte oppdatere at jeg har fått positiv test i dag på testdagen!Så kanskje det var hell i uhell at jeg rotet til med sprøytene og det ble inseminasjon i stedet for ivf.
Tusen takk!Grattis! Så moro![]()
Så utrolig gøyVis vedlegget 202465 Hei! Det er sikkert ingen som følger med her lengre sånn langt ute i oktober, men tenkte jeg måtte oppdatere at jeg har fått positiv test i dag på testdagen!Så kanskje det var hell i uhell at jeg rotet til med sprøytene og det ble inseminasjon i stedet for ivf.
Fantastisk!!! GratulererVis vedlegget 202465 Hei! Det er sikkert ingen som følger med her lengre sånn langt ute i oktober, men tenkte jeg måtte oppdatere at jeg har fått positiv test i dag på testdagen!Så kanskje det var hell i uhell at jeg rotet til med sprøytene og det ble inseminasjon i stedet for ivf.
Grattis ❤Vis vedlegget 202465 Hei! Det er sikkert ingen som følger med her lengre sånn langt ute i oktober, men tenkte jeg måtte oppdatere at jeg har fått positiv test i dag på testdagen!Så kanskje det var hell i uhell at jeg rotet til med sprøytene og det ble inseminasjon i stedet for ivf.
Så utrolig gøyGratulerer så mye
![]()
Gratulerer så kjekt![]()
Fantastisk!!! Gratulerer![]()
Tusen takk dere!Grattis ❤![]()
Gratulerer så masse!!!Vis vedlegget 202465 Hei! Det er sikkert ingen som følger med her lengre sånn langt ute i oktober, men tenkte jeg måtte oppdatere at jeg har fått positiv test i dag på testdagen!Så kanskje det var hell i uhell at jeg rotet til med sprøytene og det ble inseminasjon i stedet for ivf.
Tusen takk!!!Gratulerer så masse!!!![]()
Det forstår jeg godt! Når ble du satt opp til kontroll? Skal selv mandag neste ukeTusen takk!!!Det ble plutselig mye virkeligere når jeg ble satt opp på time for 7 ukers kontroll hos Hausken.
![]()
Så spennende, det er jo ikke lenge til!Det forstår jeg godt! Når ble du satt opp til kontroll? Skal selv mandag neste uke![]()
Jeg gleder meg noe helt enormt! Dagene går nok fort frem til 8. november tenker jeg!Så spennende, det er jo ikke lenge til!Jeg er satt opp 8. november
![]()
Vis vedlegget 202465 Hei! Det er sikkert ingen som følger med her lengre sånn langt ute i oktober, men tenkte jeg måtte oppdatere at jeg har fått positiv test i dag på testdagen!Så kanskje det var hell i uhell at jeg rotet til med sprøytene og det ble inseminasjon i stedet for ivf.

Tusen takk!Gratulerer så mye![]()