Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, jeg kan fortsatt ikke helt forstå hvordan jeg klarte det, men takk!Fort gjort å gjøre feilDisse hormonene er ikke bare bare..
Skal se det blir noen gullegg til slutt på deg, de hadde nok ikke sagt at du skulle fortsette hvis det ikke var vits
❤

Nei... jeg gråter hele dagen i går.. håper at det lille jeg ruger på er gulleggetGratulerer!!Fikk du noen på frys?
![]()
Krysser fingrene for god befruktning!Uttak ferdigFikk ut 5 fine egg så nå håper jeg det koser seg i varmeskapet fram til mandag❤
Takk❤Krysser fingrene for god befruktning!![]()
Hmmm st olav sier at første dag m vanlig blødning teller som dag 1, så jeg hadde starta i morgen..Uff, nå ble jeg veldig usikkerJeg skal starte med Menopur på dag 2 men tr kom i natt (med bittelitt spotting fredags ettermiddag/kveld). Skal jeg da begynne med sprøyter i kveld eller i morgen?
Blir spennende å høre i morgen da❤ Krysser alt for positiv testJeg fikk svaaak positivt test i dag, men er så redd for at egget bare har festet seg sånn halveis for så å slippe igjen. Vi har hatt flere slike tester ... Brukte billigstrimmel, men har kjøpt cb digital nå. Skal ta den i morgen tidlig. Spent
Jeg fikk svaaak positivt test i dag, men er så redd for at egget bare har festet seg sånn halveis for så å slippe igjen. Vi har hatt flere slike tester ... Brukte billigstrimmel, men har kjøpt cb digital nå. Skal ta den i morgen tidlig. Spent
Hvor lenge er det siden innsett? Jeg har forstått det sånn at billigtestene er mer sensitive enn digital, så kanskje bare det er for tidlig for digital? *håper*Årh, den digitale testen var negativ. Er så lei av de billigstrimlene, de har gitt meg håp opptil flere ganger om at det er noe på gang men så viser det seg at vi ikke er gravide. Skjønner det ikke, er det mange som har opplevd det samme?
Håper du snart er klar! Ang ELslim så vet jeg ikke hvilken indikator det er, følte jeg finn det veldig tidlig, men gikk fremdeles 17 dager på sprøyter.Ny ul-kontroll i dag. Satser på at jeg har gjort alt riktig denne gangen og at det er fin utvikling. Hadde el-slim i går. Vet ikke om det kan være en indikasjon på at det begynner å nærme seg ferdigmodning?
Haha, ja det var vel litt ønsketenkning at slim skulle bety at jeg nærmer meg klar.Håper du snart er klar! Ang ELslim så vet jeg ikke hvilken indikator det er, følte jeg finn det veldig tidlig, men gikk fremdeles 17 dager på sprøyter.
Lykke til idag!
Åå, det var leit å leseIvf-forsøket ble avbrutt i dag grunnet få eggposer har vokst (kun 2).Legen mente at det at det at jeg i realiteten kom alt for seint i gang med sprøytene har ført til at de andre eggposer ikke har tatt følge. Det blir inseminasjon istedet på fredag. Har ikke veldig store forhåpninger ettersom hun legen vi var på konsultasjon hos først ikke hadde troen på at det ville fungere for oss med inseminasjon. Men det er i hvertfall bedre enn ingenting, så jeg prøver å tenke positivt
![]()
Ivf-forsøket ble avbrutt i dag grunnet få eggposer har vokst (kun 2).Legen mente at det at det at jeg i realiteten kom alt for seint i gang med sprøytene har ført til at de andre eggposer ikke har tatt følge. Det blir inseminasjon istedet på fredag. Har ikke veldig store forhåpninger ettersom hun legen vi var på konsultasjon hos først ikke hadde troen på at det ville fungere for oss med inseminasjon. Men det er i hvertfall bedre enn ingenting, så jeg prøver å tenke positivt
![]()
Takk for medfølelse.Åå, det var leit å leseHåpet virkelig at det ikke skulle bli avbrutt for deg!
Er det offentlig dere går? For isåfall er det en liten trøst i at dere fremdeles beholder forsøket.