September 2016

Hurra! :D Lykke til i morgen! :) Er du forresten sykemeldt fra uttak til innsett eller hvordan gjør de det på Hausken?
Tusen takk:)
Nei jeg er ikke det, men det er fordi jeg tar videreutdanning og styrer min egen tid akkurat for tiden, utsetter praksis dager litt, så da ordner det seg slik:) så vi har igrunn ikke snakka om sykmelding...

Her er det ul-kontroll i morgen, sprøytedag 10. Kjempespent! Forrige runde ble avbrutt pga dårlig respons på dag 10 så kjenner jeg er nervøs fir morgendagen...
Jeg har det helt likt! UL imorgen, og gruer meg skikkelig, fordi vi også ble avbrutt på vårt første forsøk offentlig grunnet dårlig respons!

Masse lykke til til deg imorgen, krysser fingrene for oss begge! :)

Jeg har det helt likt! UL imorgen, og gruer meg skikkelig, fordi vi også ble avbrutt på vårt første forsøk offentlig grunnet dårlig respons!

Har lav amh og bare 6 follikler, så er litt redd at det ikke går uansett hvor høy er dose jeg går på. Lykke til damer!!!! Heier på dere :)

Ååå da mååå du oppdatere etter ul!

Fikk satt inn ett stk embryo kvalitet A i dag :) #Denfølelsen <3 Måtte det grave seg fast og bli der riktig så lenge <3
Egg nr to hadde ikke delt seg like bra, så det følger de videre for evt nedfrysning.

Takk for det<3 er på rugedag 10, av blastocyst. Så det er vel ikke 10 dpo, men rugedag 10:) testdag på tirsdag:)
Planer om når du skal begynne å teste? :D
Aha :) Sååå morsomt :) Hvordan føles det å ha en spire? :)
Jeg aner ikke når jeg skal begynne å teste, har 30 strimler her, så har mange å ta av, så blir nok før TD i allefall tenker jeg :) Når er det vits i? Jeg tok HCG sprøyten på mandag kveld...

Aha :) Sååå morsomt :) Hvordan føles det å ha en spire? :)
Jeg aner ikke når jeg skal begynne å teste, har 30 strimler her, så har mange å ta av, så blir nok før TD i allefall tenker jeg :) Når er det vits i? Jeg tok HCG sprøyten på mandag kveld...
Er helt uvirkelig! Nå håper jeg den holder seg på plass fult ut tiden:D
HCGen skal være ute av kroppen etter 10 dager, så før torsdag så kaaaan den bli falsk positiv, men du kan jo også teste når den går ut? Om du er type tålmodig person, så er det vel tryggest til fredag om en uke:) :)

Er helt uvirkelig! Nå håper jeg den holder seg på plass fult ut tiden:D
HCGen skal være ute av kroppen etter 10 dager, så før torsdag så kaaaan den bli falsk positiv, men du kan jo også teste når den går ut? Om du er type tålmodig person, så er det vel tryggest til fredag om en uke:) :)
Det tror jeg på :) Nå kommer du til å være gravid i 9 mnd, det har jeg troa på :)

Vurderte å teste når den går ut, for å se at testen blir svakere, for så å forhåpentligvis se at den blir sterkere igjen :) Meeeen, jeg er veldig usikker på om jeg skal "pine" meg så lenge... Det blir kanskje uutholdeige dager uansett da men :P Spennende tider :) Når er terminen din da? :)

Back
Topp