September 2016

får melde meg inn her igjen jeg også da! vi skal etter to uttak med kun 1 egg som var brukbart begge gangene ha ny runde i september. Håper virkelig at denne gangen får vi et bedre utfall og kanskje 1 eller 2 på frys. er så fryktelig lei av å vente, vi har vært prøvere nå i 2 år, så synes virkelig det er vår tur! Vi ble gravide på sist forsøk, men etter en uke fikk jeg blødninger og vi fikk vite at det var en kjemisk graviditet. Er det flere av dere som har promblemer med kun 1 egg?! Hos oss er det mannen som har dårlige svømmere, men jeg har ingenting. vi har fått ut både 11 og 8 egg, men begge gangene er det kun 1 som blir igjen til å sette inn..

Dårlig uttelling her og, 1 inn på første, fikk ut 4 modne, 2 inn på andre, fikk ut 11 modne. Prøvd like lenge som dere, og skal ikke feile noen av oss noe.

Hvis alt går etter planen blir det fryseforsøk med innsett i september her. Tenkte først det ble i august, men når jeg tenker etter får jeg jo sannsynligvis ikke TR før i slutten av august. Kjipt å måtte vente så lenge:-( Men får bare prøve å nyte sommeren så lenge og krysse fingrene for at neste forsøk resulterer i en lillesøster eller lillebror til det lille mirakelet vi allerede har!

Hvis alt går etter planen blir det fryseforsøk med innsett i september her. Tenkte først det ble i august, men når jeg tenker etter får jeg jo sannsynligvis ikke TR før i slutten av august. Kjipt å måtte vente så lenge:-( Men får bare prøve å nyte sommeren så lenge og krysse fingrene for at neste forsøk resulterer i en lillesøster eller lillebror til det lille mirakelet vi allerede har!
E du fra loppa? Hammerfest her :)

Ikke lenge nå jenter :) Forsamtale her om 20 dager, og hørtes ut som medisinstart rimelig raskt etter det :D

Hurra for Mail tilbake fra Porsgrunn i dag etter sa'en :) de bare bekrefter oppstart av medisiner når neste tr kom :D men, de skulle sende over alt vi trengte av resepter.. Rekker det fram i posten? Bor ikke langt unna, så får heller høre om vi kan komme innom å hente reseptene, siden vi allikevel må på apoteket på Downtown :)

Hurra for Mail tilbake fra Porsgrunn i dag etter sa'en :) de bare bekrefter oppstart av medisiner når neste tr kom :D men, de skulle sende over alt vi trengte av resepter.. Rekker det fram i posten? Bor ikke langt unna, så får heller høre om vi kan komme innom å hente reseptene, siden vi allikevel må på apoteket på Downtown :)

Hurra :D

Men kjapt spørsmål - hvorfor sender de resepter på papir, ikke elektronisk?

Hurra :D

Men kjapt spørsmål - hvorfor sender de resepter på papir, ikke elektronisk?
Mulig det er det de mener ved å sende resepter? :P men vet ikke om det har noe å si i forhold til å sende over kommuner? Alltid trodd at jeg må hente de fra legen, kun her i kommunen :P men det kan jo og hende de bare sender det rett til apoteket og :D

Dette er mailen jeg fikk:
Hei.

Da har jeg registrert det, så da har jeg satt av plass for dere til et nytt forsøk på mensen du får rundt 8. august, så hvis du kontakter oss når den menstruasjonen kommer, så sender vi alt dere trenger til forsøket da : )

Så litt forvirret :D men får sikkert mer info når vi sender inn mens i august vil jeg tro, siden de egentlig har sommerstengt nå, så trodde jeg ikke jeg ville få noe svar før august :)

Mulig det er det de mener ved å sende resepter? :p men vet ikke om det har noe å si i forhold til å sende over kommuner? Alltid trodd at jeg må hente de fra legen, kun her i kommunen :p men det kan jo og hende de bare sender det rett til apoteket og :D

Hei.

Da har jeg registrert det, så da har jeg satt av plass for dere til et nytt forsøk på mensen du får rundt 8. august, så hvis du kontakter oss når den menstruasjonen kommer, så sender vi alt dere trenger til forsøket da : )

Så litt forvirret :D men får sikkert mer info når vi sender inn mens i august vil jeg tro, siden de egentlig har sommerstengt nå, så trodde jeg ikke jeg ville få noe svar før august :)
Æ får faktisk sendt alt av medisiner rett hjem. De fakser resepten til sykehusapotek og de sender medisinen som ildpost..

Mulig det er det de mener ved å sende resepter? :P men vet ikke om det har noe å si i forhold til å sende over kommuner? Alltid trodd at jeg må hente de fra legen, kun her i kommunen :P men det kan jo og hende de bare sender det rett til apoteket og :D

Hei.

Æ får faktisk sendt alt av medisiner rett hjem. De fakser resepten til sykehusapotek og de sender medisinen som ildpost..

Håper virkelig vi får de på papir/elektronisk og kan hente ut som det passer meg. Ønsker ikke hente ut alt til forsøket med en gang, i tilfelle avbrutt eller endret forsøk. Er jo såpass dyrt at i hvert fall jeg vil ta det litt etter litt :)

I Porsgrunn får du reseptene i posten og går selv å henter ut når du måtte trenge det.

Så bra :) Vi er studenter, men får jo inn rundt 42.000 totalt i stipend pluss lønn på kanskje 20.000 den måneden så skal jo gå ganske greit vil jeg tro.. Hadde vært verre om vi skulle gått på medisiner nå ja :( Godt økonomien blir bedre fra august av

Jeg hopper inn her etter vår sa nå.. Ser ut til at tante rød kommer nå, så hvis den blir regelmessig med med en gang, så blir det oppstart med spray i begynnelsen av august og uttak i september, i Porsgrunn :)
Vet du hvordan prosedyren i Porsgrunn er? Hvis man ikke blir gravid eller har sa etter et forsøk, kan man starte en ny protokoll i samme syklus? Altså 3 uke senere eller må man vente 2 mnd?

Vet du hvordan prosedyren i Porsgrunn er? Hvis man ikke blir gravid eller har sa etter et forsøk, kan man starte en ny protokoll i samme syklus? Altså 3 uke senere eller må man vente 2 mnd?
Det kommer ann på kroppen din. Hos meg feks var eggstokkene store fra første stim så legen sa de trengte en mnd pause. Ift deres logistikk kunne jeg startet rett på:)

Etter sa måtte jeg ha to blødninger. Blødningen for sa regnet som den første :)

Back
Topp