Senket sprinkelsenga

Senket den for en mnds tid siden og det var på tide, en uke etterpå fikk jeg dette bildet på snap sv gubben som tok 1 del av natten :p
f9db016e780613f7ab517dd434066709
Jeg synes det er imponerende at de klarer å stå sånn, selv om det er stapp mørkt.=)
 
Måtte det idag, han klarte å karre seg ut av vogna og rett ned på gulvet. Da måtte vi bare senke senga og begynne å bruke seler i vogna :)
 
Måtte det idag, han klarte å karre seg ut av vogna og rett ned på gulvet. Da måtte vi bare senke senga og begynne å bruke seler i vogna :)
Huff, skummelt! Håper det gikk bra:) Tryggest å bruke seler i vogna ja, det har vi gjort en stund. Storesøster nekter å bruke seler når hun sover for tiden, når hun våkner klatrer hun bare ut selv og går inn:p
 
Huff, skummelt! Håper det gikk bra:) Tryggest å bruke seler i vogna ja, det har vi gjort en stund. Storesøster nekter å bruke seler når hun sover for tiden, når hun våkner klatrer hun bare ut selv og går inn:p


Det gikk bra heldigvis! Jeg var ikke hjemme, men faren og storesøsknene ble naturlig nok livredde. Såpass ja :p min har vært svært bedagelig til nå, så har ikke tenkt på det egentlig
 
Back
Topp