Senket sprinkelsenga

Aurora

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Marsipanene 2019
Vi har gjort det. Frøkna har begynt å ta tak i sengekant og prøver å løfte seg, så vi tenkte å senke senga før hu vipper over :)
Flere som har gjort det/ skal gjøre det?
 
Ja.. Eller altså.. Vi må kjøpe sprinkelseng. Har vugge. Men ja, det er under vurdering å gjøre det snart. For jeg tipper det ikke er lenge til mini begynner å prøve og gripe i tak i og løfte seg.
 
Vi har gjort det - for sikkerhetsskyld :)
 
Vi gjorde det nå. Mini har begynt å ligge nede med brystkassen og stå på føttene så rumpa stikker over kanten :p tar ikke sjansen på å ha den oppe lenger da :p
 
Skal gjøre det snart, ser at hun prøver å reise seg opp :) lurt å gjøre det før hun klarer å reise seg opp
 
Her samsover vi enn så lenge, men blir snart å flytte ham over i sprinkekelsenga til storesøster når hu får storbarnseng og flyttes inn på eget rom.
 
Fant henne stående igår kveld, så da ble de senking igår før leggings;)
 
Her har han klart å rase ut av senga vår som vi har samsovet i( får vondt inni meg bare av tanken) gikk heldigvis bra! Så nå er det kun sprinkelsenga som gjelder etter jeg har amma han i søvne. Senket senga i dag da denne lille mannen er meget meget aktiv :)
 
Jeg har sagt vi må gjøre det i 2 uker nå, men har ikke kommet så langt :/ kanskje jeg skal lage det som morgendagens prosjekt :p
 
Skal snart gjøre det. Han sitter I senga og smiler til meg hver morgen. Så er nok ikke lenge før han prøver på noe mer
 
Her har han klart å rase ut av senga vår som vi har samsovet i( får vondt inni meg bare av tanken) gikk heldigvis bra! Så nå er det kun sprinkelsenga som gjelder etter jeg har amma han i søvne. Senket senga i dag da denne lille mannen er meget meget aktiv :)
Vi hadde et uhell , hu rullet fra sofaen, helt grusomt, men uhell kan skje, prøver å ikke tenke at vi er dårlige foreldre pga det, men skulle gjerne vært uten den episoden ja :///
 
Mini satt da han var 5,5 mnd og reiste seg opp i sprinkelsenga like før han bikka 7mnd, så den senka vi midt mellom dær ett sted :)
 
Vi senka ca rundt 6 mnd. Da begynte det å føles utrygt.
 
vi prøvde å senke sprinkelsengen, men Llikte det apsolutt ikke så var har satt opp beskyttelse rundt, så han for ikke taki stålpene så han kan reise seg, men vi må flytte ned raskt for han blir lengre i armene;P
 
Back
Topp