Sengetøy I julegave?

Jeg har ikke noe imot det da de fleste sengetøy vi har er arvet fra foreldre og fått av gamle tanter , så får jeg erstattet noen av de gamle ;)

Så morro å se at så mange setter pris på en slik gave :) jeg vet nå hva familien min liker så her blir det nok en del sengetøy som blir å gi I gaver I år :D

Søsteren min får sengetøy vært år til jul;) jeg ønsker meg ofte det selv , syns det er fryktelig kjedelig å kjøpe det selv:p passer alltid på når det er 2 for 1.

Fin gave det da! I stedet for å f.eks få masse kjøkkenutstyr man ikke trenger som bare tar plass i skapene ;) men hvis man er usikker på stil og størrelse er det jo viktig at det kan byttes da :)

Elsker å få det, er så dyrt å kjøpe selv! Ikke alltid vi får i riktig str, men til standard dyner, men blir glad for det også da det er standarddyner vi har til gjester. ;)

Er ikke særlig happy hvis vi får, har nemlig alt overfylt skuff :-P

Sengetøy er noe jeg skjeldent gidder å kjøpe, så jeg elsker å få det i gave :D

Nytt sengetøy er deilig romjulsluksus.

Å stå i byttekø for å få rett størrelse er kjipt. Så dette er vel unntaket fra regelen om å ikke snoke på andres soverom ;-)

Hva med pute og trekk til dem du ikke vet om bruker enkel, dobbel, lang eller ikea-size dyne?

Jeg ønsker meg det hvert år :P Så slipper jeg å kjøpe selv.

Til barn er det supert, men hadde aldri kjøpt det til voksne om jeg ikke visste hvilken dyne de har :p

Jeg blir veldig glad iallefall, synes det er såååå kjedelig å bruke penger på selv :-P

Men man må jo da passe på å finne ut av str.

Jeg er kanskje tidlig ute I år, men jeg er fast bestemt på å bli ferdig så å si før desember ringer inn I år :)

Så med dette er jeg faktisk litt dristet til å kjøpe sengetøy til de fleste voksne og noen av barne I familien I år da jeg vet dette ofte blir ned prioritert :)

Men så vet jeg ikke om dette er noe man vil sette pris på å få da :P selv elsker jeg det :D

Hva syns dere?

Jeg ønsker meg sengtøy til jul hvert år jeg :p
Så det er absolutt en ok gave syns nå jeg ;)

Nytt sengetøy er deilig romjulsluksus.

Å stå i byttekø for å få rett størrelse er kjipt. Så dette er vel unntaket fra regelen om å ikke snoke på andres soverom ;-)

Hva med pute og trekk til dem du ikke vet om bruker enkel, dobbel, lang eller ikea-size dyne?
Veldig nær familie så her har vet jeg hva str er osv :)

Mamma og pappa er enkelt og det er sviger familien også for de gikk for samme dyna som oss sist vi byttet ut :D

Jeg har ønsket meg sengetøy hver jul siden jeg var 10 eller noe :p Ville satt pris på det :)

På badaboom.no har de bambussengetøy, det ønsker jeg meg til jul!! Så utrolig mykt!

Jeg HATER å bruke penger på sengetøy og handuker,så jeg blir kjempe glad for slike gaver :)
Selv kan jeg gi det til barn :)

Back
Topp