Sengetøy I julegave?

Jeg får gå i mot her og si ; nei, jeg blir ikke glad:p
man har så ulik smak når det gjelder sengetøy og ikke vil jeg fylle skapet mitt med mange forskjellige. Det ender opp til veldedighet.

Sengetøy kjøper jeg selv.

Jeg elsker å få sengetøy, er så fryktlig dårlig på å kjøpe det selv og synes alle de jeg vil ha er så dyre :p

Synes det er kjempefint å få sengetøy, for det er kjedelig å bruke egne penger på det. Så lenge jeg får noe som passer størrelse på dynen er jeg fornøyd.

Kjempe fint å få pent sengetøy i gave, så lenge de vet hva jeg liker i stil og farger. Har fått sengetøy av mamma i julegave noen år, og da har jeg alltid fått noe jeg har blitt veldig fornøyd med :)

Jeg er kanskje tidlig ute I år, men jeg er fast bestemt på å bli ferdig så å si før desember ringer inn I år :)

Så med dette er jeg faktisk litt dristet til å kjøpe sengetøy til de fleste voksne og noen av barne I familien I år da jeg vet dette ofte blir ned prioritert :)

Men så vet jeg ikke om dette er noe man vil sette pris på å få da :p selv elsker jeg det :D

Hva syns dere?
jeg har netopp kjøpt, plains, spiderman, smurfeline, candy crush og barbie sengetøy i julegaver til lillebror, niese, nevø og sønnen .. mange billige på Toys r us på salg og fri frakt over 500 kroner :p

Veldig fint å få i gave, hvertfall om det passer inn ;)

Gitt til tantebarn og når det er bilde av noe di interesserer seg for så synes di det absolutt er en bra gave å få :-)

Selv blir jeg glad for det(kjøper aldri selv), og min samboers besteforeldre og foreldre ønsker seg gjerne det. ;) Bruksting er kjekt å få!

Jeg elsker å få sengetøy!

Nedprioritert ja, men vi har fått i gave og i gave og i gave så vi har vel noe som ikke er pakket ut engang...

Tja vi har fått noen, noen som bare ligger i skapet fordi de er til enkelt dyner (noe vi ikke bruker), var ikke vits i å bytte de ut heller da mine besteforeldre mente at de billigste de hadde på jysk var fin julegave :-P 150 totalt for to stk, greit når vi får tak i dyne til overnattingsbesøk da.

Vi har også fått av min far og stemor, det blir mye mer brukt, mer min stil, riktig str og godt stoff :-)

Sengetøy er egentlig grei gave sånn sett. Det er sånn gave jeg føler jeg får fra folk som leter etter noe å kjøpe til meg, uten å bry seg stort om hva jeg liker - føler jeg.. (altså.. Folk som ikke spør eller leter etter noe personlig; bare vil finne "en gave"..)
Personlig har jeg såå mye dynetrekk osv at det ville vært unødvendig.. Men det er jo litt som sokker. En får alltids bruk for det til slutt. :)

Synes det er helt supert å få i gave! Har det alltid på ønskelisten. Syns det er kjedelig å bruke pengene på det selv;)

Jeg liker IKKE å få sengetøy :( Jeg er supersær på fargematch og mønster, så den eneste som kan kjøpe noe jeg blir fornøyd med, er mamma.
Liker heller ikke å få til barna mine (besteforeldre kjøper som regel noe jeg liker, de vet hvor kjip jeg er ;))
Er lite fan av alle tegneserier, figurer osv.. Får vel en utfordring når barna blir eldre og vil bestemme selv ;)

Absolutt elsker å få sengetøy i gave:D så jeg pleier å kjøpe det til andre selv :)

Back
Topp