Sengeslange

Vet egentlig ikke om jeg er helt fornøyd med den.. Er litt klumpete oppe ved brystet og halsen! Hmm... Men virker som hun ikke bryr seg så mye om det egentlig, bare jeg som gjør det kanskje... Og syns hun ser litt stiv ut! Men faktisk så holder denne ungen min på plass da hun kaver noe veldig egentlig!!!

Du kan jo prøve den fra IKEA å se om du liker den bedre. Koster jo nesten ingenting! Men da blir det nok litt mer kaving ja, hehe.
 
Du kan jo prøve den fra IKEA å se om du liker den bedre. Koster jo nesten ingenting! Men da blir det nok litt mer kaving ja, hehe.
Men så er det noe med at de skal få bevege seg fritt... Er i mot sånne poser du kan spenne fast ungene i.. :( min gutt på 3 snudde seg da han var 4 mnd og sov mye bedre på magen. Han sover enda på magen med rumpa i været ... Veldig søtt! Tenker de skal få lov til å snu seg når de selv vil. Selv om deg føles litt skummelt for mammaene... :p
 
Men så er det noe med at de skal få bevege seg fritt... Er i mot sånne poser du kan spenne fast ungene i.. :( min gutt på 3 snudde seg da han var 4 mnd og sov mye bedre på magen. Han sover enda på magen med rumpa i været ... Veldig søtt! Tenker de skal få lov til å snu seg når de selv vil. Selv om deg føles litt skummelt for mammaene... :p

Enig! Må bare øve meg på å slippe taket litt <3
 
Men så er det noe med at de skal få bevege seg fritt... Er i mot sånne poser du kan spenne fast ungene i.. :( min gutt på 3 snudde seg da han var 4 mnd og sov mye bedre på magen. Han sover enda på magen med rumpa i været ... Veldig søtt! Tenker de skal få lov til å snu seg når de selv vil. Selv om deg føles litt skummelt for mammaene... :p
Mi har pose fra ikea, men ikke for å spenne fast. Ho klarer fint å snu seg med den om ho vil :)
 
Back
Topp