Mg93
Flørter med forumet
Hvilke tanker har dere rundt sengekantbeskytter? Vil gjerne høre erfaringer og meninger fra dere på dette.
Tenkte å skaffe det til side-by-side senga som senere kunne brukes til sprinkelseng... men så var det dette med fare for krybbedød som gjør meg så usikker. På en måte hadde det vært fint å gjøre det lunt og fint til babyen, samtidig forhindre eventuelle skader som kan oppstå fra sprinklene. Men så vil man gjerne være føre-var i tilfelle. Det står jo litt forskjellig på nett, så blir rett og slett usikker.
Tenkte å skaffe det til side-by-side senga som senere kunne brukes til sprinkelseng... men så var det dette med fare for krybbedød som gjør meg så usikker. På en måte hadde det vært fint å gjøre det lunt og fint til babyen, samtidig forhindre eventuelle skader som kan oppstå fra sprinklene. Men så vil man gjerne være føre-var i tilfelle. Det står jo litt forskjellig på nett, så blir rett og slett usikker.

også blir man usikker når man ser flere man kjenner bruker det fortsatt, at det kanskje ikke er så farlig som det fremstår... også argumenterer nettsidene at det hindrer skade fra sprinklene. men heller nok mer mot å ikke ha det. Baby sover sikkert like fint uten som med, får jeg håpe