Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å det samme her en dag, at hvorfor er det farlig når ikke det er fare for ungen å ligge i vogn å i vogn pose. Ligg dem jo med noe mere tettere rundt seg. Fjerna min sengekant når jeg leste det, men varte bare en natt før jeg tok den på igjen. Lille frøkna hadde vridd seg å halve foten lå i mellom sprinkelene på vugga. Satt heldigvis ikke fast. Men, det kunne jo fort ha skjedd at låret hadde satt seg fast der, vist foten hadde vikla seg lengere inn. Fant ut at Det faktisk er mye farligere og verre å ikke ha sengebeskytter. Tror det skader mer med at babyen kan sette foten fast. Så den satt jeg straks på igjen. ☺ så syns det er mere hysteri med det dem sir. Hadde det vært så farlig med sengekant, hadde dem trekt det fra markedet. ☺Jeg har ikke, siden jeg ikke bruker noen av sengene endaMen når jeg skal ta dem i bruk, skal jeg helt klart bruke sengekant
Og jeg kom på en strålende ide som jeg kan sy sengekant av.
Jeg mener at mange anbefalinger er overdrevne, da er jo vogner også farlig siden det er fare for at barnet legger hodet mot vognveggenVille bare kjøpt og brukt det, folk har gjort det i "alle tider".
Jeg har opplevd at bena har satt seg fast og det er absolutt ikke noe moro neiTenkte å det samme her en dag, at hvorfor er det farlig når ikke det er fare for ungen å ligge i vogn å i vogn pose. Ligg dem jo med noe mere tettere rundt seg. Fjerna min sengekant når jeg leste det, men varte bare en natt før jeg tok den på igjen. Lille frøkna hadde vridd seg å halve foten lå i mellom sprinkelene på vugga. Satt heldigvis ikke fast. Men, det kunne jo fort ha skjedd at låret hadde satt seg fast der, vist foten hadde vikla seg lengere inn. Fant ut at Det faktisk er mye farligere og verre å ikke ha sengebeskytter. Tror det skader mer med at babyen kan sette foten fast. Så den satt jeg straks på igjen. ☺ så syns det er mere hysteri med det dem sir. Hadde det vært så farlig med sengekant, hadde dem trekt det fra markedet. ☺
Har ikke, men tenker å få tak i det. Tok akkurat ut babynestet, og kan tenke meg sprinklene blir veldig interessante etterhvert. Jeg tenker også at det er hysteri, mtp at de faktisk sover i vogn og poser også. I senga ligger jo jeg rett ved siden av, mens i vogna ligger hun ute og jeg er inne. Så jeg har mer oversikt på natt sånn sett.
Det gikk kjempefint! Ingen problemHvordan fikk det å ta vekk nestet? Bruker det enda, og tror hun har det enormt godt inni der selv om det er rimelig trangt etterhvert..
Det gikk kjempefint! Ingen problemtrodde det skulle bli vanskelig men det var det ikke
![]()
Hehe alltid spennende å se forandringerOkei, så bra!skal bli spennende å se hvordan det går her i huset
![]()