Sengekant

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som har kjøpt det? :)
Jeg har veldig lyst på sebra sin, men vet ikke hvor godt den passer i seng fra ikea.

Jeg har gitt opp jakten da jeg synes de er så dyre, og jeg gidder da ikke å kjøpe en jeg ikke synes er særlig fin! Og ingen jeg finner i butikkene passer min smak :P så skal få hun som sydde babynest til å sy sengekant til meg, etter målene på vår seng ;)

Det hørtes jo veldig lurt ut :)
Sist hadde vi en som var alt for tynn, og jeg var ikke fornøyd med den. Måtte rulle sammen tepper rundt senga. Tenkte derfor få en skikkelig denne gangen :)

Det hørtes jo veldig lurt ut :)
Sist hadde vi en som var alt for tynn, og jeg var ikke fornøyd med den. Måtte rulle sammen tepper rundt senga. Tenkte derfor få en skikkelig denne gangen :)

Ja jeg hatet den tynne vi hadde sist, så skal ha en tykk god en denne gangen!
Synes sebra sin er fin!men synes den er finere til gutt - hadde det blitt gutt hadde jeg helt klart bestilt den farm ;)

Ja jeg hatet den tynne vi hadde sist, så skal ha en tykk god en denne gangen!
Synes sebra sin er fin!men synes den er finere til gutt - hadde det blitt gutt hadde jeg helt klart bestilt den farm ;)
Synes sebra sin er veldig fin i rosa og lilla. Har siklet på den lenge nå ;) :p
Ser det er 15 cm forskjell mellom lengde på sengekant og seng.

Kjøpte min da Princess hadde 40% på alle babyting, hadde/har egentlig lyst på helt hvit da men synes den jeg har kjøpt er fin også da! Ligger forsatt i embalasjen sin da for sengen er ikke kommet opp enda.

Vedlegg

• resampler.jpeg
    resampler.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 21
Fant en når vi var i Sverige sist :) akkurat sånn type som jeg ville ha, helt enkel hvit og sånn mellom tjukk og kostet ikke mer enn 130 sek, synes de jeg har sett her ikke er så fine eller så er de gørr dyre de jeg vil ha :p

Kjøpte brukt vi, en nydelig hvitstripete en som vi kjøpte sammen med senga. Det er BabyDan, og så er det matchende sengehimmel med. Mulig dette er den tynne typen da, har ingen erfaring vi, så vi prøver dette.

Synes sebra sin er veldig fin i rosa og lilla. Har siklet på den lenge nå ;) :p
Ser det er 15 cm forskjell mellom lengde på sengekant og seng.
Ja jeg synes at sebra sine til jente er fin jeg også - bare er enormt nøye og synes ikke den passer med hvordan jeg vil ha d ellers på rommet, sengetøy osv

Ja jeg synes at sebra sine til jente er fin jeg også - bare er enormt nøye og synes ikke den passer med hvordan jeg vil ha d ellers på rommet, sengetøy osv
Skjønner jo hva du mener med den :)
Nå har vi mest nøytralt sengetøy etter storesøster, så da tenker jeg heller litt mer farge på sengekanten :D

Back
Topp