Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes jo veldig lurt ut
Sist hadde vi en som var alt for tynn, og jeg var ikke fornøyd med den. Måtte rulle sammen tepper rundt senga. Tenkte derfor få en skikkelig denne gangen![]()
Synes sebra sin er veldig fin i rosa og lilla. Har siklet på den lenge nåJa jeg hatet den tynne vi hadde sist, så skal ha en tykk god en denne gangen!
Synes sebra sin er fin!men synes den er finere til gutt - hadde det blitt gutt hadde jeg helt klart bestilt den farm![]()
Ja jeg synes at sebra sine til jente er fin jeg også - bare er enormt nøye og synes ikke den passer med hvordan jeg vil ha d ellers på rommet, sengetøy osvSynes sebra sin er veldig fin i rosa og lilla. Har siklet på den lenge nå![]()
Ser det er 15 cm forskjell mellom lengde på sengekant og seng.
Skjønner jo hva du mener med denJa jeg synes at sebra sine til jente er fin jeg også - bare er enormt nøye og synes ikke den passer med hvordan jeg vil ha d ellers på rommet, sengetøy osv
Kjøpte til bedside crib'en når storebror ble født, på barnas hus... Hvit og ganske tynn, men siden senga er liten, så syns jeg den passer veldig bra!Er det noen som har kjøpt sengekant som passer til bedside crib?