Sengekant

Mamo3

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med å feste sengekant på sprinkelseng hvor kortsidenene ikke har sprinkler? En venninne sa det var veldig knotete å feste.. Noen som vet? :)

Jeg fikk ikke festet sengekanten godt nok - særlig ikke når bunnen på senga skulle senkes! Denne gangen skal jeg derfor ha en tjukk sengekant som står av seg selv uten knyting :)

Jeg fikk ikke festet sengekanten godt nok - særlig ikke når bunnen på senga skulle senkes! Denne gangen skal jeg derfor ha en tjukk sengekant som står av seg selv uten knyting :)

Ja, har vurdert det men har mest lyst på tynn :) kanskje vi bare får prøve oss frem og se :)

Ja, har vurdert det men har mest lyst på tynn :) kanskje vi bare får prøve oss frem og se :)

Jeg hev min i glede her! Synes den var fæl den tynne, på alle måter! Den så så fryktelig slapp ut og datt til stadighet ned

Hadde ikke problemer med det, men hadde sånn halvtykk sak, så den holdt seg greit oppe. Dyttet den også godt ned mellom sengerammen og madrassen, så det var ikke noe problem her :)

Takk for svar dere! Vi får se hvilken vi ender opp med til slutt, men blir sikkert ikke den som er aller tynnest da hvertfall :D

Noen som har Babydan Sofievugge eller tilsvarende og som har sengekant? Litt usikker på om jeg trenger det... Skal jo ha babynest, og vugge kan uansett bare brukes i en begrenset periode.

Noen som har Babydan Sofievugge eller tilsvarende og som har sengekant? Litt usikker på om jeg trenger det... Skal jo ha babynest, og vugge kan uansett bare brukes i en begrenset periode.
Vi brukte bare vanlig sengekant, og så ble den dobbel nederst i vuggen. Gadd ikke kjøpe egen kant til vuggen.

• Liker
Reactions: Bee
Back
Topp