Sengekant

Fride

Forumet er livet
*MIA*
Novemberlykke 2015
Har dere en sengekant å anbefale? :)

Jeg vil ha en som har knyting både oppe og nede, ikke den veldig tykke, men likevel en som står godt og ikke siger ned!
Den vi har til lillegutt er kjøpt på ikea og har bare knyting nede, den er helt håpløs! Kunne nesten bare droppet hele greia for den ligger mer ned enn den står opp!

Vil ha en rosa, gjerne nettbutikk! :D

Er det sånn som står selv uten at man knyter? Tar man trekket av hvis det skal vaskes da, man får vel ikke hele i maskinen? Jeg bare tenker det er upraktisk hvis de får omgangssyken eller lignende også trekker det inn forbi trekket, hvis du skjøntn?! Fin da!!

Er det sånn som står selv uten at man knyter? Tar man trekket av hvis det skal vaskes da, man får vel ikke hele i maskinen? Jeg bare tenker det er upraktisk hvis de får omgangssyken eller lignende også trekker det inn forbi trekket, hvis du skjøntn?! Fin da!!
Du vasker trekket ja :)
Nå hadde aldri mi slike uhell da så det vet jeg ikke :)
Å denne står av seg selv men de har jo flere varianter :) skal se om jeg ikke finner en :)

Enig, IKEA sin funker ikke :p ikke den fra Princess heller. Men synes så mange av de "ordentlige" er så dyre?

Jeg er blitt litt skeptisk til slike etter å ha lest mye negativt, særlig fra Australia om sengekanter. Er førstegangs så jeg har ingen erfaring å lene meg på. Har dere følt behov for slikt tidligere, dere som har barn fra før? :)

Vi har en som jeg mener var kjøpt på Kid, med knytting oppe og nede... Hadde ingen problemer med den og brukte den heleveien :) de hadde de i lyse blå og rosa med stjerner :) kommer til å bruke den denne gangen også :)

Jeg er blitt litt skeptisk til slike etter å ha lest mye negativt, særlig fra Australia om sengekanter. Er førstegangs så jeg har ingen erfaring å lene meg på. Har dere følt behov for slikt tidligere, dere som har barn fra før? :)

Jeg synes det blir mye lunere med sengekant :) Minstegutten min spreller også en del rundt i senga og setter fast armer og bein i søvne hvis kanten er på vask! Så jeg føler absolutt det er noe som er lurt å ha :)

Den knytes jo godt fast og det er greit å dytte den litt nedenfor madrassen, noen har jo heller ikke snorer hvis det er de man er redd for, men jeg vet det er regler for hvor lange snorene kan være. Jeg skjønner ikke helt at det skal være noen fare, men det er selvsagt opp til hver og en å bestemme hva man ønsker å ha :)

Vi har en som jeg mener var kjøpt på Kid, med knytting oppe og nede... Hadde ingen problemer med den og brukte den heleveien :) de hadde de i lyse blå og rosa med stjerner :) kommer til å bruke den denne gangen også :)
Vi har også en fra kid, bare at den er hvit med noe som kan se ut som små hekla blomster.
Etter 2 barn er den like fin og skal i bruk den gangen her å ;)

Vi hadde denne til jenta vår, fra Barnas Hus. Den har knytting både oppe og nede, og sitter godt :)
ImageUploadedByBV Forum1436727063.461528.jpg

Vi har også en fra kid, bare at den er hvit med noe som kan se ut som små hekla blomster.
Etter 2 barn er den like fin og skal i bruk den gangen her å ;)
Tror det er samme guttungen her har. Syns den har fungert supert selvom den er tynn:) knytes jo hardt oppe og nede så den holder seg på plass.

Back
Topp