Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: liseann
mamma og pappa har en slik en på gjesterommet. Blir en ganske grei dobbeltseng når den dras ut...
men Imogene: du vil ikke ha noe som er litt mer barnevennlig fallhøyde på? den er nokså høy. Ser senga til nevøen min rekker meg til rett under kneet. Han blir 6 til sommeren...[8|]
ORIGINAL: Auliana
ORIGINAL: Lykkeboom
Har tenkt en del på dette med høyde og sengehest.
Kunne godt tenke meg en slik gammeldags dra-ut-seng, om dere skjønner hva jeg mener.
Både jeg og søsteren min hadde slik da vi var små. Ser at snuppa sover med veldig mye bevegelse, rundt og rundt i senga i løpet av natta. Da hadde det vært greit med litt kanter rundt [8D]
Så om noen av dere kjenner til noen som selger slike (nye) senger, gi en lyd [:)]
Skuvseng kalles det. De er geniale. Vi bruker en urgammel skuvseng til lillegutt, når han kommer inn til oss om natta...hehe..han kaller det "min seng"...
ORIGINAL: Auliana
Hadde jeg hatt mye penger hadde jeg kjøpt JUNO senger til ungene
http://www.junosengen.dk/default.html
ORIGINAL: **Emmeline**
Sambo har lagd seng til Emma, kjøpte sengeender på loppis også lagde sambo de lengdesidene( gud jeg er god på å forklare merker jeg[:D]) Han har frest ut mønster på den også har jeg malt den. Billig og enkelt, kostet oss vel ca 300kr + madrass[:)]
ORIGINAL: dripdrop
Snuppa har denne:
Super fornøyd! [:D]