Seng

Lykkeboom

Gift med forumet
Snuppa vår trenger snart ny seng.... sukk... men jeg aner ikke hva el hvilken jeg skal kjøpe?

Hvilken seng velger dere til deres barn? Hvorfor el hva er bra/mindre bra med sengen?

Legg gjerne ved bilde [:)]

ORIGINAL: Imogene

Vi lurer på noe sånt:

Den var flott ja.
Hvem, hva, hvor finnes slike? [:)]

mamma og pappa har en slik en på gjesterommet. Blir en ganske grei dobbeltseng når den dras ut...

men Imogene: du vil ikke ha noe som er litt mer barnevennlig fallhøyde på? den er nokså høy. Ser senga til nevøen min rekker meg til rett under kneet. Han blir 6 til sommeren...[8|]

vi kjøpte vokse seng på ikea, det posetive at sengen er liten når den er i den minste størrelsen så tåler den også meg når jeg legger meg oppi for å kose med ungene , da ligger jeg jo ganske krølla ,så vi er veldig fornøyde med sengene og ikke minst prisen er veldig overkommelig

Sambo har lagd seng til Emma, kjøpte sengeender på loppis også lagde sambo de lengdesidene( gud jeg er god på å forklare merker jeg[:D]) Han har frest ut mønster på den også har jeg malt den. Billig og enkelt, kostet oss vel ca 300kr + madrass[:)]

ORIGINAL: liseann

mamma og pappa har en slik en på gjesterommet. Blir en ganske grei dobbeltseng når den dras ut...

men Imogene: du vil ikke ha noe som er litt mer barnevennlig fallhøyde på? den er nokså høy. Ser senga til nevøen min rekker meg til rett under kneet. Han blir 6 til sommeren...[8|]

1) Jeg tenker kanskje 2 år frem i tid
  og

2) Jeg tenker med sengehest [;)]

Har tenkt en del på dette med høyde og sengehest.

Kunne godt tenke meg en slik gammeldags dra-ut-seng, om dere skjønner hva jeg mener.
Både jeg og søsteren min hadde slik da vi var små. Ser at snuppa sover med veldig mye bevegelse, rundt og rundt i senga i løpet av natta. Da hadde det vært greit med litt kanter rundt [8D]

Så om noen av dere kjenner til noen som selger slike (nye) senger, gi en lyd [:)]

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: Lykkeboom

Har tenkt en del på dette med høyde og sengehest.

Kunne godt tenke meg en slik gammeldags dra-ut-seng, om dere skjønner hva jeg mener.
Både jeg og søsteren min hadde slik da vi var små. Ser at snuppa sover med veldig mye bevegelse, rundt og rundt i senga i løpet av natta. Da hadde det vært greit med litt kanter rundt [8D]

Så om noen av dere kjenner til noen som selger slike (nye) senger, gi en lyd [:)]

Skuvseng kalles det. De er geniale. Vi bruker en urgammel skuvseng til lillegutt, når han kommer inn til oss om natta...hehe..han kaller det "min seng"...

hahaha [:D] herlig!

(Da skal jeg leite etter skuvseng eller skyveseng [:)] google [8D])

ORIGINAL: dripdrop

Finn.no! Der er det mange slike senger [:D]

Jepp, har sett dem. Men jeg gidder ikke flere oppussingsprosjekt.... [:)] Derfor der jeg etter ny [8D]

Snuppa har denne:

Super fornøyd! [:D]

Den var skikkelig fin. Hvor har du kjøpt den? [:)]
Har du sengehest til?

ORIGINAL: **Emmeline**

Sambo har lagd seng til Emma, kjøpte sengeender på loppis også lagde sambo de lengdesidene( gud jeg er god på å forklare merker jeg[:D]) Han har frest ut mønster på den også har jeg malt den. Billig og enkelt, kostet oss vel ca 300kr + madrass[:)]

Kjekt når man har anledning å lage selv [:)] Og ingen andre har lik [:D]

Snuppa har denne:

Super fornøyd! [:D]

Den har jeg sikla på også! Har også trålet finn.no etter gamle skuvsenger, men har vel også konkludert med at jeg ikke er klar for noe oppussingoppdrag igjen med det første. Snuppelura har også slått seg til ro i sprinkelsenga si igjen, så her kommer vi nok til å drøye i det lengste med å bytte seg. Kjekt å vite hvor hun befinner seg mens vi sover. Frykter vi trenger doble hengelåser på utgangsdøra den dagen hun begynner å sove i vanlig seng....

Back
Topp