Sender du julekort??...

Startet å sende med bilde av mini etter han var født. Bestiller på nett og sender til familie og venner.
 
Første gangen vi gjorde det var det året vi fikk hund :D Etter vi fikk barn har vi laget julekort hvert år så langt. Bestiller på nett, varierer litt hvor vi har bestilt. Leverer til dem vi treffer, sender med gaver eller sender per post. Tror mange synes det er koselig med et fysisk julekort, jeg gjør i alle fall det :)
 
Ikke gjort det tidligere, men tror nok at vi begynner med det nå etter at vi fikk barn :)
 
Har gjort det i alle år siden jeg flyttet ut hjemme fra som 16. Kjøpte billige enkle kort i starten, men lager nå håndlagede kort. Kun de to årene jeg fikk barn at jeg kjøpte kort da tiden ikke strakk til for å lage kort med en nyfødt hengende i puppen.

Får nesten ingen tilbake, men de jeg får blir stilt ut hjemme. Syntes det er så koslig.
 
Da er årets kort bestillt :) ble bestillt på Optimalprint igjen i år! 40kort plus konvolutt og frakt 275kr :) det er innafor :)
lurer på om jeg må bestille adresse stempel eller printe på konvuluttene adressen i håp om flere kort neste år :angelic::hilarious:
 
Bestiller kort med bilde av barna på nett og sender litt tidlig i desember :D får veldig få tilbake, er vel ikke så vanlig lenger, men jeg syntes det er utrolig koselig. Har vært hos fotograf hvert år og tatt bilde :wacky: så legger jo en del kroner i det også :laughing002 Skal ta for i år nå på lørdag, men tror nok ikke jeg blir å fortsette å gå til fotografen å ta bilde, men i år er første til minstemann og vi skulle likevel dit å ta 6 mnd. bilder av han, så da blir det sånn i år også
 
Bestiller kort med bilde av barna på nett og sender litt tidlig i desember :D får veldig få tilbake, er vel ikke så vanlig lenger, men jeg syntes det er utrolig koselig. Har vært hos fotograf hvert år og tatt bilde :wacky: så legger jo en del kroner i det også :laughing002 Skal ta for i år nå på lørdag, men tror nok ikke jeg blir å fortsette å gå til fotografen å ta bilde, men i år er første til minstemann og vi skulle likevel dit å ta 6 mnd. bilder av han, så da blir det sånn i år også
Ja det er såå koselig :)
 
Back
Topp