Sender du julekort??...

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
...kjøper du, skriver inni og sender med bilde? lager selv? lar barna fixe? bestiller på nett?

Vi har de siste årene bestillt julekort fra Optimalprint.no
Super duper fornøyd! trenger ikke mer en 1-4/5 bilder (hvis du ønsker det) og noe tekst!
nå har dem tilbud frem til typ 9/10 oktober.

Jeg legger julekort sammen med julegave (de som får gave) og sender ellers! Det er en kostnad noen gjerne dropper, men spesielt eldre generasjon setter stor pris på julekort i postkassen! :) Jeg håper dette kommer litt tilbake nå, datt veldig ned når “alt” ble så digutalt og folk la ut på some
 
Vi har ikke brukt å gjøre det, men fremover nå er det mye mulig alle i familien heller får kort enn gaver :)
 
Vi bestiller på nett og sender rundt
 
Jepp. Tar bilder og bestiller julekort med bilde og tekst hvert år. Vi bruker fotoknudsen som regel:)
 
Ja.
Enten bilder selv med en liten hilsen fra den lokale fotosjappa eller som de siste årene, den lokale fotografen og fremkalle julekortene der og sende rundt i posten.

Han pleier ha ett veldig godt julekortfotografering hvert år. Så syns det er stas å benytte meg av det da :)

Også elsker jeg det å få og det å sende julekort i postkassa altså :D
 
Det kommer ikke så mange kort i min postkasse :p men kanskje det endrer seg hvis jeg fortsetter med at sende til folk :p
Synes det er så koselig!

Tar som regel bilde av barna i skogen til bruk i vårt julekort :)
 
Vi har sendt de siste to årene, men snakker på om vi vil fortsette siden ingen sender tilbake. Kjennes litt meningsløst ut.
 
Vi deler ut flere enn vi sender, men en del går i posten også ja. Bilde av ungene
 
Forstår det godt, jeg har valgt å fortsette med det håp at folk går litt tilbake til det ❤️ håper
Jeg har i utgangspunktet tenkt at vi gjorde det for familie som bor langt unna, men har fått null tilbakemelding fra de om at de setter pris på det, derfor vi vurderer å droppe det.
Selvsagt, at det koster 14-15 kr pr kort hjelper jo ikke.
 
Jeg har i utgangspunktet tenkt at vi gjorde det for familie som bor langt unna, men har fått null tilbakemelding fra de om at de setter pris på det, derfor vi vurderer å droppe det.
Selvsagt, at det koster 14-15 kr pr kort hjelper jo ikke.
Ja det koster litt selve kortet, evt bilde, konvulutt, frimerke...så forstår godt de som dropper det! vi hadde ikke råd som studerende med små barn i utlandet. Ble lagt med julegave til de som fikk slik bare :p
 
Jeg synes det er så koselig med julekort, så vi sender også ut til familie og venner. Pleier å bestille på nett.
 
Ja, vi pleier å bestille på Optimalprint med bilder av ungene og en liten hilsen, gjerne et vers fra en fin julesang. Deler ut til familie, venner og de nærmeste kollegaene, og sender i posten til slekt og venner som bor lenger unna. Utrolig koselig å få julekort i posten! Vi har de vi mottar hengende i en snor langs trappegelenderet :)
 
Begynte med det etter at vi fikk barn :) Kjempekoselig! Vi har fotoskriver, så ordner selv :) Sender til venner og familie :)
 
Back
Topp