Sender dere SMS når dere kjører bil?

Nei det gjør jeg ikke - har gjort det et par ganger for et par år siden, selv om jeg ikke ser på når jeg skriver, ble det raske blikk når jeg leste og for å dobbeltsjekke hva jeg skrev. Jeg ser på meg selv som en uansvarlig sjåfør når jeg gjør det, akkurat som når jeg trykker på musikkboksen eller tar meg noe å drikke, så da lar jeg heller være. Ingenting er SÅ viktig som at det må skje mens jeg kjører. :)

Nei, så tett i hue er jeg ikke!

Never.. Og er det noen som ringer til meg, så får de enten vente eller så stopper jeg hvis det er mulig.

Nei, det gjør jeg absolutt ikke!!

Eller jo, har gjort det en gang, men da stod jeg i en stillestående kø. [;)]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Det har hendt, men det er type "Ja/Nei" meldinger.. Ellers tør jeg skjeldent, synes det er ekkelt å bare ta synet bort ifra veien for å skifte radiokanal [:-]
Skjønner meg ikke på de som skriver lange meldinger når de kjører, jeg hadde glatt kjørt av veien ! Det er jo dritfarlig [&o]

Men hvis du svarer har du vel allerede lest mld. Å lese mld er jo værre enn å skrive mld når man kjører.

Ja[:o] både ringer og sender sms jeg[X(]

selvsagt gjør jeg ikke det.. tenker med HODET, ikke ræva. Dessuten tenker jeg ikke kun på meg selv.

ORIGINAL: BelleHelene

Nei, og syns det er skammelig at folk gjør det[:@]

Sign[:)]

Nei!!
Sinnsykt skummelt at så mange av dere gjør det, er det rart jeg har angst for trafikk?

Ikke nå lenger.. Får ikke til med touchtelefon.. Like greit, for det er jo ikke safe.. 

Nei!

NEI, skjønner ikke hvordan det er mulig å gjøre det jeg [8D][8D] Har nok med å konsentrere meg om å holde meg på veien fra før av så [8D]

Nei!

Og de som gjør det og faktisk mener de har kontroll, burde levere inn lappen og aldri kjøre bil igjen!

Jeg gjorde det før, når jeg var ung og dum, men nå har jeg tatt Oprahs no phone pledge [:D] sykt skummelt hva som kan skje om man smser mens man kjører.. [&o]

Nei, fordi jeg har berøringskjerm telefon og det går ikke ann å skrive melding å kjøre bil da.

Men har nok gjort det tidligere[8|]

Back
Topp