Sender dere SMS når dere kjører bil?

Lissmora

Glad i forumet
Gjør dere virkelig det??? [8|][8|][:-]

Edit: Dette spørsmålet er ikke til dere som sender SMS når dere sitter på... I tilfelle noen ikke skjønte det...

Ja det gjør jeg, men så sitter jeg bare på da. [:)]

Nei, jeg gjør ikke det. Har nok med å følge med på veien. Kjører aldri så langt at det ikke kan vente til jeg er fremme. ellers så stopper jeg. Samme gjør jeg hvis mobilen ringer. Da får den endten bare ringe eller så stopper jeg i en busslomme. 

ORIGINAL: Gothia

Ja det gjør jeg, men så sitter jeg bare på da. [:)]

Du trenger ikke å svare på pollen om du faktisk ikke kjører bilen, da! [;)]

Kunne ikke falt meg inn

Nei, det tørr jeg virkelig ikke [8D]
så vidt jeg tørr å røre cdspillern og di andre duppedingsene når jeg kjører[8D]
her er det fokus på veien.

ja er nybegynner da.[;)]

*

Jeg gjorde det før, men jeg skrev uten å se på tlf nesten, nå kan jeg ikke, jeg har i phone og det er litt
vanskelig å treffe knappene[8D] dessuten har jeg bluethoot handsfree på anlegget i bilen og gratis tlf, så det er enkelt å ringe!

Det har hendt, men det er type "Ja/Nei" meldinger.. Ellers tør jeg skjeldent, synes det er ekkelt å bare ta synet bort ifra veien for å skifte radiokanal [:-]
Skjønner meg ikke på de som skriver lange meldinger når de kjører, jeg hadde glatt kjørt av veien ! Det er jo dritfarlig [&o]

Aldri!

NEI NEI NEI!
Og folk som gjør det vil ikke jeg treffe på i trafikken.
Undersøkelser har konkludert med at reaksjonsevnene er lavere når man skriver sms mens man kjører, eller om man kjører med promille. Og du kjører vel ikke når du har drukket????

Synes alle som har svart ja bør skamme seg!
Håper virkelig aldri dere utsetter noen andre for en ulykke.

ORIGINAL: eLLe*meLLe

NEI NEI NEI!
Undersøkelser har konkludert med at reaksjonsevnene er lavere når man skriver sms mens man kjører, eller om man kjører med promille. Og du kjører vel ikke når du har drukket????

Nei, men jeg sender SMS når jeg har drukket. Ikke noe jeg er stolt over, men... [&o][X(]

Nei, har touch-tlf, så da må jeg nesten se på skjermen, og det fungerer dårlig sammen med bilkjøring. [8D] Er noe annet med en vanlig tlf der man ikke trenger å se på tlf. Og da er det snakk om ja/nei, ikke lange avhandlinger.

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

ORIGINAL: eLLe*meLLe

NEI NEI NEI!

Nei, men jeg sender SMS når jeg har drukket. Ikke noe jeg er stolt over, men... [&o][X(]

BIG NO!!

NEI!!

En gang når jeg var nybegynner så skulle jeg skifte en cd, så bort i 3-5 sek og vips så havna jeg i et gjerde [X(] Flaks det ikke kom bil i mot og at jeg ikke kjørte fortere!! Gjør aldri det mer nei og det skremmer meg hvor mange som gjør det! Ser jo ofte biler som kommer fra motsatt side og som kjører over på min side før de plutselig ser meg, faen, blir så skremt jeg og jeg har tuta en del ganger også pga dette!! [:@]

Kan ikke påstå at det aldri har skjedd .. men er ikke noe jeg gjør til vanlig nei. 

Ehh, NEI![&:]

jaa.....[X(][&:][:(] Men skal slutte, fra og med i dag!!!! SVERGER!

Back
Topp