Sender dere julekort?

Sender dere julekort?

• Ja

Votes: 67 84,8%
  • Nei

Votes: 12 15,2%

• Antall som har svart
    79
Planen var å sende, men ble SÅ masse rot når jeg skulle lage disse julekortene at det ble bare stress og ikke kjekt, og nå er det plutselig ikke tid til å gjøre det, så nei, dessverre!

Har bestilt kort, men ikke fått dem enda, så det spørs... Er dessverre en av dem som alltid får litt for dårlig tid til sånne ting. Mange av dem vi får kort fra har lagt så mye jobb i det at jeg får dårlig samvittighet av å bare sende et masseprodusert bildekort tilbake. Nesten like greit å la vær tenker jeg, men så sender jeg dem likevel. ;) Har en tendens til å bli romjulskort, men det er vel fortsatt litt koselig?

Vi sender ca 40 stk.
Har ingen familie her vi bor, så syns det er kjekt å sende ut et kort. Har skrevet en liten tekst på baksiden og året som har gått, en liten oppdatering på vår lille familie :-)

Bryr meg ikke om vi ikke får så mange tilbake, men har fått en god del tilbake. Og tror de fleste syns det er kjekt!

Her sender vi ut annen hvert år....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja, vi sender julekort, og får mange julekort. Kjempekoselig:) Jeg sendte julekort før jeg fikk barn også. Dette er en tradisjon jeg vil fortsette med. Ble litt stress i år, så rakk ikke å skrive personlige kort i år, men bilde av sønnen ble det, og det de er sendt. Har en bunke vi skal gi til venner og familie også. :)

Vi sender ut noen få og syns det er veldig koselig :-)

Back
Topp