Sender dere julekort?

Sender dere julekort?

• Ja

Votes: 67 84,8%
  • Nei

Votes: 12 15,2%

• Antall som har svart
    79
ja har akkurat sendt av gårde 30 stk. synes det er koselig jeg, selv om jeg ikke får like mange tilbake :-)

Sender ut ja, og har bestilt 50 stk i år. Går til venner, familie (gamle tanter og grandonkler o.l.) og naboer. Vi får selvsagt ikke like mange tilbake, men det dukker opp en god del hvert år - så koselig. :)

Vi sender julekort til familie og nærmeste venner.. Sender kun til de vi får ifra.. Som regel så er det +/- 15 stk..

Vi bruker å gjøre det, men i år blir det ikke. Har akkurat flyttet så nok å gjøre for å bli ferdig til jul.

Har sendt hvert år etter at eldste kom til verden:) Jeg synes det er en fin måte å vise at en tenker på andre, og få vist frem ungene til familie/venner en ikke ser så ofte.
Selv om jeg ikke sender for å få igjen får vi rundt 10-15 bildekort, og jeg får veldig ofte vanlige julekort av tanter som har fått fra oss:)

De nærmeste får julekort ja, beste og oldeforeldre, tanter og onkler, og mine nærmeste venninner. Syns det er veldig koselig å få julekort, og syns det er kjedelig å få så lite selv, vi får ikke av halvparten av de vi gir til engang...

Jeg sender ja, men fytti så dyrt det er med porto nå.. lengter tilbake til da det kostet 3,50 jeg.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Vi begynte å sende kort da vi fikk sønnen vår, så dette er bare andre året. Jeg syns det er koselig både å sende og å få kort. Vi sender nok en del flere enn vi får tilbake.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Sender ALLTID julekort uansett. Skriver rundt 30, under 10 som sendes i posten da resten leveres personlig. Får som regel like mange igjen.

Sender ca 20 julekort med bilder av ungene på.
Men vi får veldig få igjen.

Nei, vi sender ikke. Jeg er ikke typen som liker fotograf-skrytebilder og kosemos, og det er ikke vanlig i vår familie eller omgangskrets å sende eller motta. :)

Ja. Har sendt ut 40 stykker med bilde av ungene :)
er jo så koselig å få julekort, så har aldri tenkt at det ikke var noe alternativ ;)

Ja jeg sender ut til familie og venner, blir ca 40 stk.

Åja, må sende ut julekort :D

Men slutter å sende til de som ikke sender tilbake :D

Vurderer seriøst å droppe julekort i år... VI har pleid å sende ut 30-40 julekort hvert år, men får kanskje igjen 5.... Er det da noe poeng? Blir folk glad for å få det eller gir de blaffen?
Vi har laget julekort i år vi, men ikke fått sendt de enda. Blir riktignok ikke så mange men. Får ikke så mange heller.

Ja, synes det er koselig å sende ut kort med bilde av ungene.
Men nå har vi sendt ut sikkert 30 kort og ikke fått ett eneste ett :( Virker som folk gir litt f'en da. Trist, for jeg synes julekort er kjempekoselig å få, og har en fin tavle jeg henger dem opp på. Kanskje den blir tom i år..

Jeg tar vare på julekortene jeg får året før.. og sender ut til de jeg har fått fra... pluss noen gamle som ikke er så stødig på å huske eller som ikke lengre klarer å skrive kort..

Her ble det ca 40 stk i år...

Her er det håndlagde kort med "personlig tekst" til alle.. personlig syntes jeg det er mest hyggelig... det behøver ikke stå så mye.. men syntes det er litt kjedelig når det ser så halvhjerta ut med påtrykket tekst... føler noen bare er masseprodusert mest som "skrytekort".. men men.. moro å se bilder :)

Sender til nærmeste slekta og noen venner. Ca 25 stk i år. Får kanskje 10 igjen, men syns det er kjekt å vise fram mine søte små til slekt langt borte :)

Back
Topp