Sender dere julekort?

Sender dere julekort?

• Ja

Votes: 67 84,8%
  • Nei

Votes: 12 15,2%

• Antall som har svart
    79

Solvit

Forelsket i forumet
Vurderer seriøst å droppe julekort i år... VI har pleid å sende ut 30-40 julekort hvert år, men får kanskje igjen 5.... Er det da noe poeng? Blir folk glad for å få det eller gir de blaffen?

Vi sender men kun til nærmeste familie, syns det er koselig å kunne se de få julekortene familien min har sendt ut, så vil gjerne sende ut julekort ifra snuppa :)

Ja, sender julekort hvert år. Pleier og sende ut 25-30 og mottar ikke mer enn 4-5, men koselig og sende ut synes jeg! :)

Ja, sender julekort hvert år. Pleier og sende ut 25-30 og mottar ikke mer enn 4-5, men koselig og sende ut synes jeg! :)
Samme her!

Også elsker jeg og få julekort, og hvis jeg ikke sender selv, kan jeg jo ikke regne med at antakk kort i min postkasse hverken øker eller opprettholdes. Liker man julekort tradisjonen må man nesten gå forann med ett godt eksempel, uansett hva andre gjør!

Vi sendte ikke ut så mange i år - ble bare til de nærmeste av venner og familie, samt et par eldre naboer. Får nok ikke så veeldig mange tilbake, men det er mye fordi få av vennene våre har barn, og de uten barn, og eldre slektninger og naboer sender jo ikke ut julekort.
Synes det er helt i orden jeg:) Vet det gleder mange å få julekort, og det er for meg ikke om å gjøre å få flest mulig i retur. Synes jo også det er gøy å vise frem guttungen;)

Jeg har ikke sendt ut de siste to årene, men kommer kanskje til å begynne igjen til neste år.

Ja, sender rundt 20-30 julekort. I fjor lagde jeg alle sammen. Får igjen kanskje halvparten, så vurderer samme som deg.

Kanksje sende ut en 5-6 kort isteden. Har en intens sparing for tiden, ¨så da sparer jeg de pengene. Jul blir det uansett :)

Jeg hater jo ikke de som IKKE sendte oss julekort noe mer for det hehehe. Så dropper gjerne med god samvittighet :p

Ja, for første gang i år. Med bilde av sønnen vår :) Pleier ikke å få noen, men kanskje noen venner blir inspirert og begynner neste år, hehe. Skal sende nærmere 50, har stor familie :)

første gang i år faktisk :p Har bestillt så vi får 20 stk.

Ja, sender hvert år. Nå venter jeg fremdeles på de bestilte julekortene, så..... :( Men julekort skal sendes ut, ja. Synes det er kjempekoselig å motta kort og for å få selv må jeg nok gjøre en innsats selv også ;). Sender ut rundt 20-25 kort hvert år.

Ja, 50 stk :P

Sender en del til gammel tanter osv til ungene, og regner ikke med å få så mange tilbake der. Får som regel av de som har unger vi :) Og det er koselig.

Vi sender ut ca 40 julekort hvert år. Hvor mange jeg får igjen bryr jeg meg ikke så masse om selv om det er veldig koselig det og! Her er det heller gleden ved å sende ut kort og vise at vi tenker på de vi sender kort til som teller! :)

jeg har i år bestemt meg for å ikke gi til alle som jeg har gitt til tideligere, men gir til familie og nære venner:)

men ja har gitt julekort hver jul etter vi fikk barn:) synes det er koselig å ta vare på et eksemplar selv hvert år og kunne se forskjellen fremover:)

Ja, sender ca 20 og får ca 15 selv. Er jo bare til å sende til de du fikk av i fjor hvis du syns du får lite igjen.

Jeg sender ut 70-80 julekort. Jeg tror at jeg har verdens fineste barn, og elsker å sende bilde av dem til alle jeg kjenner eller nesten kjenner. :P I fjor fikk vi kanskje 10 kort tilbake, 9 av dem fra andre som har søte barn. Det er helt greit for meg at ikke alle sender tilbake, jeg trenger absolutt ikke at gammeltante Olga tar bilde av seg selv med nisselue for å sende til meg. :P Jeg har også full forståelse for at ikke alle småbarnsfamilier sender til alle, så jeg forventer ikke noe tilbake.

Sender julekort og til noen som vi ser sjelden også julebrev med hva vi har gjort det siste året. Synes det er en koselig tradisjon å sende, og særlig etter at jeg fikk barn så er det ekstra hyggelig å sende julekort :)

Back
Topp