Sen ultralyd

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Flere som har måtte inn til sen UL? Venter innkalling i posten, JM sa den skulle komme fortløpende.. Må inn til blodprøver, leverprøve, ny ul og BT-kontroll. Kjenner eg blir veldig nervøs eg! :-/ noen med erfaring på dette området?

Ja, men jeg skal måle fostervann og livmorhals, så det er derfor for min del.. Skjønner du er nervøs, men fint at de følger med! :)

Ja, skal på onsdag. Ekstra sjekk av hjerte da hun ikke fikk alle målingene på oul, og sjekk av vekst pga storebror hadde dårlig vekst ( men det var ikke før etter uke 30 at veksten var dårlig ) Hun ville vist sjekke det nå også. Er 25+1 i dag

Jeg skal på ny ultralyd i slutten av oktober for å sjekke hvordan morkaka ligger, den lå langt nede sist og sperret for "utgangen", og om den ikke har flyttet seg oppover blir det planlagt keisersnitt i desember. Skal også ta en blodprøve på kontroll neste mandag, men husker ikke hvorfor...

Med forrige var jeg på ul annenhver uke siste 4 mnd pga høyt bt og lav vekst. Var litt pes å reise inn så ofte, selv om vi bor ganske nærme, men føltes veldig godt at de fulgte så opp. Ble til slutt igangsatt litt før termin.

Jeg har/hadde ekstra oppfølging og har hatt en del UL i svangerskapet nå. Skulle inn på neste i uke 32 for vekstkontroll også sjekke morkaken som lå litt over fødekanalen. Nå har den heldigvis flytter seg helt :)

Jeg har vært på mange ultralyder for å få et ordentlig bilde av hjertet som de slet med gang etter gang. Skal på vekstkontroll i morgen, da det ble oppdaget ved forrige kontroll av hjertet at hun lå -16% i vekst. Har også fått oppsatt placentakontroll i uke 32 siden morkaka ligger foran åpningen som hun over meg hehe :) Det går nok bra med deg og lille i magen, og vi er heldige som blir fulgt opp ved avvik osv :) (selv om jeg også synes det har vært et sabla styr å dra inn på kontroll 40 min unna med bil og få beskjed hver gang om at jeg må komme tilbake pga dårlige bilder :P )

Er på ul en gang i mnd, på slutten er det hver andre uke tror jeg :-)

Takk for svar :-)
Spent på hva de finner ut på sykehuset. Fikk ikke innkallelse idag heller, synes det er rart den ikke er kommet enda ettersom JM sa innkallelsen ville komme fortløpende da hun snakket med lege på sykehuset..

Er eg hysterisk om eg ringer og hører med føden imorgen om ikke noe kommer i morgen heller? :-p liker ikke å føle meg masete!

Eg har også morkaka liggende foran, men på oul var d ingen tegn på at den ville stå iveien for normal fødsel :)

Takk for svar :-)
Spent på hva de finner ut på sykehuset. Fikk ikke innkallelse idag heller, synes det er rart den ikke er kommet enda ettersom JM sa innkallelsen ville komme fortløpende da hun snakket med lege på sykehuset..

Er eg hysterisk om eg ringer og hører med føden imorgen om ikke noe kommer i morgen heller? :-p liker ikke å føle meg masete!

Eg har også morkaka liggende foran, men på oul var d ingen tegn på at den ville stå iveien for normal fødsel :)
Jeg ville ringt!

Fikk ingenting idag heller, tok en tlf oppåver til føden! Ble sendt ut innkallelse idag og fikk time mandag 28.september.. Tenker at det kan vel ikke være noe farlig når eg ikke fikk time før da :-) men fikk beskjed om å ta kontakt om hodepina samlet seg fremst i panna! :)

Skal på flere sene Pga komplikasjoner sist sv skap

Back
Topp