Sen OUL

Ja på sr.olav! Beklager at jeg glemte å nevne det. Har termin 31.august
Skjønner :) Du har ikke tilfeldigvis vært på Medicus? Var noe kjent med profilbildet ditt, så lurer på om det er der jeg har sett deg? Hmm:confused004
 
Skjønner :) Du har ikke tilfeldigvis vært på Medicus? Var noe kjent med profilbildet ditt, så lurer på om det er der jeg har sett deg? Hmm:confused004

Nei, ikke som jeg vet. Vi har fått hjelp på spiren som btw er verdens beste klinikk (helt objektivt selvfølgelig)
 
Fått innkallelse til OUL og den er ikke før 2.april :eek: Da er jeg 22+5.. Synes det var så seent, men vet at St Olavs har stor pågang pga omorganisering elns. Er det ikke mellom uke 18 og 20 man skal få oul da? Noen fler som også har fått sen innkallelse?
Jeg har akkurat ringt og fått flyttet min OUL pga litt logistikk, og fikk beskjed om at OUL må skje i løpet av uke 18 eller 19. Spurte ikke så mye om hvorfor, men det kan kanskje være greit for deg å få tatt en telefon til avdelingen og avklare :)
 
Jeg har akkurat ringt og fått flyttet min OUL pga litt logistikk, og fikk beskjed om at OUL må skje i løpet av uke 18 eller 19. Spurte ikke så mye om hvorfor, men det kan kanskje være greit for deg å få tatt en telefon til avdelingen og avklare :)
Ja, har fått bytta til 6.mars. Er i uke 18 da:happy:
 
Back
Topp