Sen barnebursdag på en hverdag?

Men for alle er det jo ikke sånn :) jeg grua meg til å sende ho alene i bursdag fordi ho har ekstremt store og sterke følelser. Jeg syns det er vondt når ho ikke får hjelp til å håndtere det på en god måte og det fører til at en ellers hyggelig stund blir en kjip opplevelse. Og så finnes det jo engstelige barn eller barn med andre utfordringer. Så jeg vil uansett åpne opp for det i våre bursdager og så er det opp til hver enkelt hva de gjør :)
selvsagt blir man med da, ingen som sa man ikke kunne men ingen trengte det , det var jo ingen som ble nektet å være med om de hadde lyst

selvsagt blir man med da, ingen som sa man ikke kunne men ingen trengte det , det var jo ingen som ble nektet å være med om de hadde lyst

Nei det handler ikke om å nekte folk, men det er alltid lettere når det åpnes for det :)

Ja, jeg synes det var litt rart :p Han var vel foresten 3,5 og var invitert i 4 årsdag.
Så her har det hvert mange bursdager vi har måtte være med i :p og tidvis litt slitsomt i bursdag med 15 barn og 15 voksene :cool::p
He he ser den ja, mye ekstra voksne det

Tr her. Takk for alle innspill. Det ordnet seg her for jeg var visst ikke alene om å synes det var sent så de har flyttet bursdagen til neste helg. Her er forøverig foreldre alltid med i bursdager frem til de er ferdige i barnehagen.
Så bra det ordnet seg :)

Oi seriøst :eek: her er det helt normalt å ha foreldre med for de som vil frem til bhg er ferdig. Ble selvfølgelig annerledes nå pga corona, og det gikk fint uten foreldre også. Jeg har ikke arrangert bursdag selv enda pga corona, men jeg vil nok skrive i invitasjonen at foreldre er velkommen hvis det er behov selv etter skolestart. Vet at mange barn syns det er vanskelig å gå alene til fremmede hus. Så får de velge selv :)

her er det også vanlig at foreldre er med ut barnehagen. Det er både av hensyn til barna, er dessverre foreldre som leverer barn alene som kunne trengt en mamma eller pappa der, og av hensyn til de som holder bursdagen (ikke så lett å ivareta så mange barn samtidig og i den alderen er det store forskjeller på barns utvikling). Vi foreldrene synes også det er en fin arena og bli kjent + at man alltid for hjelp når man arrangerer bursdag selv.

Men for alle er det jo ikke sånn :) jeg grua meg til å sende ho alene i bursdag fordi ho har ekstremt store og sterke følelser. Jeg syns det er vondt når ho ikke får hjelp til å håndtere det på en god måte og det fører til at en ellers hyggelig stund blir en kjip opplevelse. Og så finnes det jo engstelige barn eller barn med andre utfordringer. Så jeg vil uansett åpne opp for det i våre bursdager og så er det opp til hver enkelt hva de gjør :)
Sant dette:) Frøkna som blir 6 år i des. trenger en med seg enda. Guttungen som blir 8 år gikk alene fra han var 3 år. Så stor forskjell :)

Men har noen sagt set ikke åpnes for det? Skjønte ikke helt hvor det kom fra:)

Wtf :hilarious::hilarious: Jeg sa at JEG skal åpne for det, selvom det kanskje er vanligst at barn kommer uten foreldre i skolealder :)

Sant dette:) Frøkna som blir 6 år i des. trenger en med seg enda. Guttungen som blir 8 år gikk alene fra han var 3 år. Så stor forskjell :)
Jupp helt klart står forskjell på barna , men regner med forekdre vet hvordan barna er og blir med om det trengs, ordner seg alltid tenker jeg

Jupp helt klart står forskjell på barna , men regner med forekdre vet hvordan barna er og blir med om det trengs, ordner seg alltid tenker jeg
Ja, her har verken vært noe problem for andre at han går alene eller vi er med hun. Har blitt noen spesielle løsninger under corona da, men det har gått fint. En bursdag satt jeg ute på terassen, da kunne hun se meg fra stuen dems :D:pSå var hun i bursdag på lørdag og det var ute og stort område så var enkelt å holde avstand for gubben som fulgte hun da:) Og broren var som sagt stikk motsatt , men var aldri problem det heller. Han gikk på do selv for eks fra 3 år og oppførte seg greit :)

Ja, her har verken vært noe problem for andre at han går alene eller vi er med hun. Har blitt noen spesielle løsninger under corona da, men det har gått fint. En bursdag satt jeg ute på terassen, da kunne hun se meg fra stuen dems :D:p
Såpass ja, godt man fin dr løsninger som fungerer

her har vi hatt erfaring med at foreldrene dessverre ikke blir med selv om det trengs, vært noen uheldige episoder. Så nå har vi blitt enige om at alle barn skal ha med seg en forelder

Hater bursdager som blir lagt på ukedager. Hvorfor kan man ikke bare feire på helg til normale rider?

Hater bursdager som blir lagt på ukedager. Hvorfor kan man ikke bare feire på helg til normale rider?
Og jeg er av de som hater når de blir lagt i helger. Føler de ødelegger helgeplanene og slikt typisk. Mye bedre for min del i ukedagene hvor vi allerede er bundet til å være hjemme syns jeg da.

Men er det er gleden med å være forskjellige vi alle, vi får det vel aldri som vi helt vil noen av oss :p

Her i huset jobber vi begge tredjehver helg hver, så siste tredje helga har vi sammen. Da har vi lyst til å tilbringe tiden med barna :) så jeg foretrekker definitivt i hverdagen, vi er bare forskjellige :p

Og jeg er av de som hater når de blir lagt i helger. Føler de ødelegger helgeplanene og slikt typisk. Mye bedre for min del i ukedagene hvor vi allerede er bundet til å være hjemme syns jeg da.

Men er det er gleden med å være forskjellige vi alle, vi får det vel aldri som vi helt vil noen av oss :p
Enig med deg, i helger har vi ofte planer, heldigvis svært få som hadde helgebursdagee her

Back
Topp