Hun her pleier å ha faste tider sånn ca... Men varier veldig selvfølgelig. Hun må sove i vogn på trilletur hvertfall en tur om dagen. Sånn Her er regla, sove fra 23:30-10:00 med to amminger inni her. Våken 1-2 timer før vi trasker og da går vi tur hvertfall til 13-14:00. Inn en kjapp tur for å gi henne mat og hente hunden til å gå tur. Så temmelig rett ut igjen. Da sovner hun etter Max ti min. Rask tur med lille hunden og drar for å hente storesøster. Så kan hun lett sove da til 15-16:00. Dette er en typisk hverdag. Men kan selvfølgelig varierer som sagt! Så sover hun veldig lite fra 16-23:30. Kanskje to dupper på gjennomsnitt 30 min per dupp. Så lite søvn her på kvelden.
Hvordan er dagen og natta der? Hun sover lite på dagen? På dagen om vi er inne blir det mindre søvn her, og hun her klarer ikke å sovne inn sv seg selv. Full nekt! Og smokken redder ingenting. Så kun pupp eller byssing.
Natten deres er sånn nesten lik som vår.
Min sovner av seg selv i hvertfall første duppen ca 11-12 tiden. Noen ganger sover hun en time andre ganger 40 min. I dag sov hun i 2,5 time! Det er lenge siden.
Så begynner kampen om søvnen.
Merker hun er kjempe trøtt, men nekter å sove.
I ettermiddag tok jeg henne i sjalet. Da sovnet hun tvert. Gikk rundt med henne hjemme i nesten en time. Prøve å legge hun ifra meg, da sov hun tungt. Men våknet med engang !
Det var kl 17.
Etter det nekter hun å lukke øynene. Sånn har det vært i en stund.
Vet jo at det er fordi hun er trøtt.
Sånn var det i går kveld også.
Da skrek hun masse i tillegg!
Veldig frustrerende dette her altså