Semper dråper IGJEN..

Hun her pleier å ha faste tider sånn ca... Men varier veldig selvfølgelig. Hun må sove i vogn på trilletur hvertfall en tur om dagen. Sånn Her er regla, sove fra 23:30-10:00 med to amminger inni her. Våken 1-2 timer før vi trasker og da går vi tur hvertfall til 13-14:00. Inn en kjapp tur for å gi henne mat og hente hunden til å gå tur. Så temmelig rett ut igjen. Da sovner hun etter Max ti min. Rask tur med lille hunden og drar for å hente storesøster. Så kan hun lett sove da til 15-16:00. Dette er en typisk hverdag. Men kan selvfølgelig varierer som sagt! Så sover hun veldig lite fra 16-23:30. Kanskje to dupper på gjennomsnitt 30 min per dupp. Så lite søvn her på kvelden.

Hvordan er dagen og natta der? Hun sover lite på dagen? På dagen om vi er inne blir det mindre søvn her, og hun her klarer ikke å sovne inn sv seg selv. Full nekt! Og smokken redder ingenting. Så kun pupp eller byssing.


Natten deres er sånn nesten lik som vår.
Min sovner av seg selv i hvertfall første duppen ca 11-12 tiden. Noen ganger sover hun en time andre ganger 40 min. I dag sov hun i 2,5 time! Det er lenge siden.

Så begynner kampen om søvnen.
Merker hun er kjempe trøtt, men nekter å sove.
I ettermiddag tok jeg henne i sjalet. Da sovnet hun tvert. Gikk rundt med henne hjemme i nesten en time. Prøve å legge hun ifra meg, da sov hun tungt. Men våknet med engang !
Det var kl 17.
Etter det nekter hun å lukke øynene. Sånn har det vært i en stund.
Vet jo at det er fordi hun er trøtt.
Sånn var det i går kveld også.
Da skrek hun masse i tillegg!
Veldig frustrerende dette her altså :(
 
Natten deres er sånn nesten lik som vår.
Min sovner av seg selv i hvertfall første duppen ca 11-12 tiden. Noen ganger sover hun en time andre ganger 40 min. I dag sov hun i 2,5 time! Det er lenge siden.

Så begynner kampen om søvnen.
Merker hun er kjempe trøtt, men nekter å sove.
I ettermiddag tok jeg henne i sjalet. Da sovnet hun tvert. Gikk rundt med henne hjemme i nesten en time. Prøve å legge hun ifra meg, da sov hun tungt. Men våknet med engang !
Det var kl 17.
Etter det nekter hun å lukke øynene. Sånn har det vært i en stund.
Vet jo at det er fordi hun er trøtt.
Sånn var det i går kveld også.
Da skrek hun masse i tillegg!
Veldig frustrerende dette her altså :(
Ja ikke lett det her merker jeg selv. Hun her er også veldig kontakt syk på kvelden. Elvira skriker mer på kvelden fordi jeg avvenner å sove med puppen i munnen. Må ta den kampen uansett en gang og like greit tidlig. Overtrøtt og ingen pupp å sutte på hele kvelden... Så blir litt skrik for å si det slik. Hadde hun bare tatt smokk!!!!!

Åh så deilig at hun sovner i sjalet da :) er ikke så glad i den og prøver å venne til ergobaby :) tålte den fem min lengre idag , så fremskritt Hehe

vogna da? Sover hun godt der?

Hvor mage timer søvn får hun per dag? Her ca 10-13 timer
 
Ja ikke lett det her merker jeg selv. Hun her er også veldig kontakt syk på kvelden. Elvira skriker mer på kvelden fordi jeg avvenner å sove med puppen i munnen. Må ta den kampen uansett en gang og like greit tidlig. Overtrøtt og ingen pupp å sutte på hele kvelden... Så blir litt skrik for å si det slik. Hadde hun bare tatt smokk!!!!!

Åh så deilig at hun sovner i sjalet da :) er ikke så glad i den og prøver å venne til ergobaby :) tålte den fem min lengre idag , så fremskritt Hehe

vogna da? Sover hun godt der?

Hvor mage timer søvn får hun per dag? Her ca 10-13 timer


Ja avvenne med puppen er litt av en jobb. Men som du sier, det må til en eller annen gang. Når jeg ammet måtte hun ha pupp for å sovne. Hun sovner heldigvis av seg selv på kvelden.

Smokken er jo i og for seg vanskelig her og. Hun tar den når hun skal sove. Men må inn 100 ganger før hun sovner skikkelig. Men hun tar den i allefall.

Sover på gode dager kanskje 15 timer.
4,5 time på dag/ettermiddag/kveld og 10 timer natt.
Storesøster sov jo 20 timer i døgnet. Så det er stor forskjell på barna gitt!
 
Ja avvenne med puppen er litt av en jobb. Men som du sier, det må til en eller annen gang. Når jeg ammet måtte hun ha pupp for å sovne. Hun sovner heldigvis av seg selv på kvelden.

Smokken er jo i og for seg vanskelig her og. Hun tar den når hun skal sove. Men må inn 100 ganger før hun sovner skikkelig. Men hun tar den i allefall.

Sover på gode dager kanskje 15 timer.
4,5 time på dag/ettermiddag/kveld og 10 timer natt.
Storesøster sov jo 20 timer i døgnet. Så det er stor forskjell på barna gitt!
Du gir bare flaske nå? Uff syns det er slit med amming jeg! Min første var flaskebarn og alt var lettere! Innsovning og alt! Så godt at hun gjør det! Godt når de er slik :)

Storesøster her sov enda mindre! Så forskjell på de små ja :) smokk hjelper masse! Hadde Elvira tatt den vet jeg ting hadde vært lettere :)
 
Du gir bare flaske nå? Uff syns det er slit med amming jeg! Min første var flaskebarn og alt var lettere! Innsovning og alt! Så godt at hun gjør det! Godt når de er slik :)

Storesøster her sov enda mindre! Så forskjell på de små ja :) smokk hjelper masse! Hadde Elvira tatt den vet jeg ting hadde vært lettere :)


Ja jeg gir bare flaske nå. Ble bare mindre å mindre melk :( så for min og hennes del ble det flaske. Amming ble bare tårer for meg å henne hver gang.
Storesøster ble og flaske unge. Tror ikke jeg er skapt for å amme egentlig.
 
Ja jeg gir bare flaske nå. Ble bare mindre å mindre melk :( så for min og hennes del ble det flaske. Amming ble bare tårer for meg å henne hver gang.
Storesøster ble og flaske unge. Tror ikke jeg er skapt for å amme egentlig.
Ja men det er jo ikke noe nederlag. Kan du ikke så kan du ikke rett og slett. Jeg vurderer sterkt flaske! For alt er bare slit med ammingen. Jeg har nok, men mye tull ved puppen. Jeg er smokk også som er veldig slit. Prøve så godt jeg kan å ikke være det... Vi får se!

Amme er ikke det største i verden etter min mening. Flaske barn er like flotte barn :) og der vet man hvertfall hvor mye de får i seg og rutiner er mye enklere :)
 
Ja jeg gir bare flaske nå. Ble bare mindre å mindre melk :( så for min og hennes del ble det flaske. Amming ble bare tårer for meg å henne hver gang.
Storesøster ble og flaske unge. Tror ikke jeg er skapt for å amme egentlig.
Ja men det er jo ikke noe nederlag. Kan du ikke så kan du ikke rett og slett. Jeg vurderer sterkt flaske! For alt er bare slit med ammingen. Jeg har nok, men mye tull ved puppen. Jeg er smokk også som er veldig slit. Prøve så godt jeg kan å ikke være det... Vi får se!

Amme er ikke det største i verden etter min mening. Flaske barn er like flotte barn :) og der vet man hvertfall hvor mye de får i seg og rutiner er mye enklere :)
Hei, sniker meg inn her :) Dere som gir semper dråper, kan man ha det i flasken? (gir mme) Er det 5 dråper 1 gang om dagen?
 
Back
Topp