Men var det ikke i forhold til bruk av høvel? At man kunne bruke maskin? Eller tar jeg feil?Infeksjonsfare. Vet de har "forbud" mot det på Haukeland, ikke hørt noe om det på SUS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men var det ikke i forhold til bruk av høvel? At man kunne bruke maskin? Eller tar jeg feil?Infeksjonsfare. Vet de har "forbud" mot det på Haukeland, ikke hørt noe om det på SUS.
Håper det er tånegler og ikke tær han klipperBarberte bena sist selv. Men bikinilinjen får jeg ikke til. Fikk hjelp av mannen sist. Han er jo bare fantastisk. Når har klipper tærne mine kjenner jeg at det vi har er ekte kjærlighet... Veldig rar følelse men å vite at han til og meg gjør det for meg får meg veldig rørt <3
Korte armerJeg sliter faktisk en del med å forstå hvordan det kan være mulig å slite med barbering av legger eller knyting av sko. Hvordan kan magen være i veien liksom? Skjønner det ikke.

Nei, skjønner ikke. Jeg når jo leggen med tunga liksomKorte armer
Når magen blir så stor at du ikke får tak i bena dine fordi armene ikke er lange nok![]()
Ja negleneHåper det er tånegler og ikke tær han klipper![]()
Forklaringen er nok at du er et unormalt mykt slangemenneske.Nei, skjønner ikke. Jeg når jo leggen med tunga liksom![]()
Jeg skjønner jo at ikke alle klarer å bite tånegler, eller klarer å stå med strake bein og ta i bakken, men om man ikke klare sistnevnte, så kan man jo bøye i knærne? Sitte på huk eller løfte opp et bein?Forklaringen er nok at du er et unormalt mykt slangemenneske.![]()
Jeg klarer vanligvis å legge begge hendene i bakken når jeg står med strake bein, men nå må jeg bøye knærne for å komme ned, ja. Sitte på huk går også forholdsvis greit, men ikke med samla bein.Jeg skjønner jo at ikke alle klarer å bite tånegler, eller klarer å stå med strake bein og ta i bakken, men om man ikke klare sistnevnte, så kan man jo bøye i knærne? Sitte på huk eller løfte opp et bein?
Nei, med samla bein blir det for mage mot lår-skvis. Men trenger jo ikke ha beina samla for å barbere demJeg klarer vanligvis å legge begge hendene i bakken når jeg står med strake bein, men nå må jeg bøye knærne for å komme ned, ja. Sitte på huk går også forholdsvis greit, men ikke med samla bein.![]()
Nei, da hadde det i hvert fall blitt et trøblete prosjekt.Nei, med samla bein blir det for mage mot lår-skvis. Men trenger jo ikke ha beina samla for å barbere dem![]()
Ikke jeg hellerInfeksjonsfare. Vet de har "forbud" mot det på Haukeland, ikke hørt noe om det på SUS.