Min vil være med på absolutt ALT!! Så det er heller jeg som må begrense ham
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha det var ivrig! Jeg vil ha jordmortimene mine i fredMin vil være med på absolutt ALT!! Så det er heller jeg som må begrense ham
Det er ikke en selvfølge for min mann hvertfall... han sier han ikke ser visten i å delta på oul med nr 2, siden han var meg meg da vi ventet nr 1..
Hørt flere si det sånn, og det reagerer jeg faktisk litt på. Er det sånn at da trenger ikke nr. 2 å ta nyfødtbilder, feire dåp/navnefest, bursdager, og konfirmasjon heller da, siden nr 1 allerede har gjort det? han må jo huske på at dette er et helt annet menneske. Er jo ikke samme baby inni der. Jeg mener man skal behandle alle ungene likt, helt fra unnfangelse
Er så enig!! Å du kommer med kjempegode poeng. Trenger jo ikke være med på fødselen heller da, viss jeg skal sette det helt på spissen
At det er et annet menneske burde vert grunn nok for å delta. Skulle ikke sagt noe om jeg ba han stille opp på både 1,2 og 3 ultralyder under samme svangerskap... Men sånn er nå han, uff så mye spennende han går glipp av Tvinge han skal jeg ihvertfall ikke!