Selvfølge med far på oul?

Min vil være med på absolutt ALT!! Så det er heller jeg som må begrense ham :D

Her var det kun oul han var med sist og nok det samme nå.tror ikke han føler at han har en plass på jm kontrollene. han var med på en kontroll med minsten etter hun va født, skikkelig skuffa for at det va alt som skjedde hehe men no vet han no det og ;)

Det er en selvfølge for begge her i heimen, men så tenker jeg også at det er godt for han kunne å stille spørsmål til folk som kan svare på det han lurer på :)

Ringte sykehuset i dag for å flytte timen min, så det var helt sikkert at han kan være med! Det ble han veeeeldig glad for :) selvom jeg må vente 5 ekstra dager på å få se den lille igjen!

Har vært på så mange UL (ca 7)til nå der mannen har vært med :)
På min OUL så må jeg reise 2 timer å vi ble enig om at han ikke trengte være med fordi vi så begge hjertene på UL for 2 uker siden :p
Men min kjære svigersøster skal være med, hun bor der jeg skal ha OUL ;)

Det er ikke en selvfølge for min mann hvertfall... han sier han ikke ser visten i å delta på oul med nr 2, siden han var meg meg da vi ventet nr 1.. :banghead:

Det er ikke en selvfølge for min mann hvertfall... han sier han ikke ser visten i å delta på oul med nr 2, siden han var meg meg da vi ventet nr 1.. :banghead:

Hørt flere si det sånn, og det reagerer jeg faktisk litt på. Er det sånn at da trenger ikke nr. 2 å ta nyfødtbilder, feire dåp/navnefest, bursdager, og konfirmasjon heller da, siden nr 1 allerede har gjort det? :p han må jo huske på at dette er et helt annet menneske. Er jo ikke samme baby inni der. Jeg mener man skal behandle alle ungene likt, helt fra unnfangelse :)

Hørt flere si det sånn, og det reagerer jeg faktisk litt på. Er det sånn at da trenger ikke nr. 2 å ta nyfødtbilder, feire dåp/navnefest, bursdager, og konfirmasjon heller da, siden nr 1 allerede har gjort det? :p han må jo huske på at dette er et helt annet menneske. Er jo ikke samme baby inni der. Jeg mener man skal behandle alle ungene likt, helt fra unnfangelse :)

Er så enig!! Å du kommer med kjempegode poeng. Trenger jo ikke være med på fødselen heller da, viss jeg skal sette det helt på spissen:hilarious:
At det er et annet menneske burde vert grunn nok for å delta. Skulle ikke sagt noe om jeg ba han stille opp på både 1,2 og 3 ultralyder under samme svangerskap... Men sånn er nå han, uff så mye spennende han går glipp av:nailbiting::) Tvinge han skal jeg ihvertfall ikke!

Er så enig!! Å du kommer med kjempegode poeng. Trenger jo ikke være med på fødselen heller da, viss jeg skal sette det helt på spissen:hilarious:
At det er et annet menneske burde vert grunn nok for å delta. Skulle ikke sagt noe om jeg ba han stille opp på både 1,2 og 3 ultralyder under samme svangerskap... Men sånn er nå han, uff så mye spennende han går glipp av:nailbiting::) Tvinge han skal jeg ihvertfall ikke!

Sant, trenger ikke være med på alle UL man må ta, men synes oul er den ene man burde være med på :p haha lo litt når du sa det med fødsel. "Har vært med på en fødsel allerede, så jeg drar hjem og sover mens du trykker ut ungen. Lykke til og god natt kjære". Da hadde jeg blitt greit irritert! Hahahah

Han har vært med på tidlig UL i uke 12 og skal være med på OUL, de andre kontrollene tar jeg alene :)

Mannen min kan ikke,men tar med meg mamma☺

For meg er det en selvfølge ;) han ønsket jo det selv også.

Min samboer vil gjerne være med, å jeg vil ha han med. Det er jo litt fint for han også å se at det er ting som skjer i magen :)

Han er med på alle UL, samme med de to forrige gangene.

Back
Topp