Selvfølge med far på oul?

Selvfølge vil jeg vel kanskje ikke si, men absolutt et høyt ønske. Er jo ikke sikkert alle fedre har mulighet for å ta fri fra jobb osv.
Min skal bli med ihvertfall :D

Selvfølge fra min siden :)
Han jobber rare tider, så oul er når han er ferdig på jobb uansett :)

Ville ikke vært tvang fra min side, men er en selvfølge for ham. Sist var han med på alle kontroller og :)

Her er det ikke spm. en gang :) han hadde til og med lyst å være med på første sv.kontroll og jm time, men fikk ikke :P Han var også med på tidlig UL (innvendig) og synes det var helt fantastisk å være med på :)

Ønsker å ha han med. Måtte utsette ul til eg er 19+5 på veg, fordi han ikkje er heime før. Var litt styr for å overtale dei til å utsette det, men fekk det tilslutt. Er jo ikkje berre mitt barn inni magen ;)

Her ønsker han selv å være med. Skal ha UL omtrent annenhver uke fremover, så blir en del. Ikke sikkert han klarer å få med alle pga jobb, men arbeisplassen hans er fleksibel så han håper på å få bytta litt vakter og ordna det så han kan være med.

Han er minst like interessert som meg, så jeg synes det er selvfølge. Men så er det jo ikke alltid det passer, sånn som nå er han på landslagssamling og har istrening mens jeg skal på oul, så får se om assistent treneren hans tar treningen og han blir med, hvis ikke så kommer jeg til å filme, som han gjorde forrige gang. Han er veldig lei seg for at ting kræsjer.. Får se hva han velger!

Jeg synes det er en selvfølge, og mannen er helt enig. Han må ta seg fri fra jobben da, så jeg tror han gruer seg litt til å si ifra om det (han begynte i ny jobb for et par uker siden) :P Men han har sagt at det er uaktuelt å ikke få vært med. Her har nemlig sykehuset gitt beskjed om at filming ikke er tillatt, og å bare fått se bilder hadde ikke akkurat vært det samme.. :)

Uff ja er dette med jobben, :( i tillegg har de så dårlig ultralyd her at man må være lege for å se hva det er :p

Jeg har ingen å ha med meg jeg da, så blir alene...

Synes også det er en selvfølge :) og samboer hadde blitt skikkelig skuffa om jeg dro uten han..

Jeg syns det er en selvfølge at min samboer skal bli med :) men han jobber i en jobb der det ikke alltid passer, så vi får se :)

Jeg synes det er en selvfølge, og mannen er helt enig. Han må ta seg fri fra jobben da, så jeg tror han gruer seg litt til å si ifra om det (han begynte i ny jobb for et par uker siden) :P Men han har sagt at det er uaktuelt å ikke få vært med. Her har nemlig sykehuset gitt beskjed om at filming ikke er tillatt, og å bare fått se bilder hadde ikke akkurat vært det samme.. :)

samme med min mann her. ny jobb forrige uke faktisk, så tror ikke han gleder seg så veldig til å måtte be om å få dra to timer tidligere fra jobb enn vanlig så tidlig. Men han har allerede villet vært med på de to kontrollene jeg har hatt, men det sa jeg ikke var nødvenig for det var bare urinprøver og blodprøver som ble tatt. Men han ønsker sterkt å være med, og på resten av kontrollene. :) Gøy når mannen er engasjert :D

Back
Topp