Selvangivelsen....

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Vel da er de i gang me å sende ut den berømte og ventende papirbiten.. noen som ser frem til det eller gruer seg?

Vet ikke hva jeg gjør...går bare å venter på den... må sikkert betale tilbake... urk...

ja gjett jeg grugleder meg, har vært inne på skatteetaten og tatt sånn forhåndsberegning for å forsikre meg om at jeg ikke får baksmell[:)]

åå gjett om jeg grugleder meg noen som vet når den kommer på nettet???

Jeg gruer meg noe voldsomt[>:]

Jeg er ikke så veldig spent på min, men gruer meg til å se min kjære sin. Er så redd han skal få baksmell...

ORIGINAL: liljevilje

åå gjett om jeg grugleder meg noen som vet når den kommer på nettet???

De blir sendt ut i dag og i 3 uker fremover.. untatt i påsken...

Spennende ja!! jeg gleder meg.. MÅÅÅ få igjen..og tror jeg gjør det

Hatt bilen på EU kontroll i dag og blei ikke bare de 520 kr for kontrollen akkurat.. Kjipt altså!!!!!

Åhh, gleder meg mye til imorgen...
Må nok rette en del på min, da jeg siste halvåret pendlet ett stykke for å komme meg på jobb[8D]

Vet sånn ca hvordan det ligger an, blir ikke store forandringen fra i fjor.

Fra i morgen kan man gå inn på nettet å sjekke.[:D]

Jeg GLEEEDER meg..
VET jeg får igjen.. Men spennende å se hvor masse!!

Imorgen kan man sjekke det på Altinn!

Gruer meg veldig..[:'(]

ORIGINAL: Helene Burugle

Jeg gruer meg noe voldsomt[>:]

Me 2!!! [:(][&:]

kan nesten ikke vente jeg, gleder meg sååå!! Er ganske så sikker på å ikke få smell - da jeg alltid trekker en god del mer skatt enn jeg må - fiin måte å spare på synes jeg[;)][:D]

baksmell 12800kr[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: eilejoha

baksmell 12800kr[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

[:'(] neeei...

Jeg tror og håper at jeg får igjen, men jeg er litt redd sambo får seg en smell siden renta var så lav å han aldri fikk rota seg til å endre skattekortet sitt. [8|] Men det vil tiden vise [:)] Rett rundt hjørne nå [:D]
Skal nok inn å sjekke på nettet i morgen [:D]

Jeg får igjen, men har ingen anelse om hvor mye, gleder meg til å få vite det! Tror nemlig det er en del, min måte å spare på!!

Veldi spent!! Klora til mej dei pengange enn kan få fram til samboere min begynne i jobb igjen! [:)]

åååå gleder meg veldig til i morra:):) vet jeg får igjen men det er verre med mannen...han fikk 19000 i restskatt i fjor

ORIGINAL: eilejoha

VET du det??? Nei og nei og nei og nei!!! [:@][:@][:@]

Back
Topp