Selvangivelsen....

ja, har det svart på hvitt. Fikk den i posten istad..

Og de som lovte meg på skattekontoret ifjor at jeg ikke ville få baksmell hvis jeg byttet til tabell 7106 fra 7100.[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Skkulle f... fått lov å betale det han som forsikret meg om at jeg ikke vill få baksmell..[:(][:(]

ORIGINAL: eilejoha

ja, har det svart på hvitt. Fikk den i posten istad..

Og de som lovte meg på skattekontoret ifjor at jeg ikke ville få baksmell hvis jeg byttet til tabell 7106 fra 7100.[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Skkulle f... fått lov å betale det han som forsikret meg om at jeg ikke vill få baksmell..[:(][:(]

OI, shit!

12800 kroner MYE penger[>:][>:][>:]

Jeg hadde 7100 i forrigfjor og fikk igjen mye! Men da var jo renta høy og alt av lånet stod på meg.

Så de byttet meg til 7120 nå.. Spent på hvordan det går[&:]

Håper ikke disse pengene setter dere ut av spill?

vi er på randen nok som det er fra før nå. sambo mistet jobben i desember og får ikke så mye fra nav. Jeg har begynt på rehab og har mistet ca 300 kr om dagen.. så dette setter oss ganske mye ut av spill. ? disse helsikens strømregningen som har ankommet og da.. [:@][:@]

ORIGINAL: *Bethina*

Vi har også fått selvangivelsen, og det gikk bedre enn frykta[:)]

Vi får igjen den nette sum av ca 800 kr tilsammen, haha[:D]
(jeg fikk egentlig litt restskatt, men på grunn av kjøring til-fra arbeid i fjor, så går jeg 200 kr i pluss[:)])

Alt er bdre enn minus[:D]

ORIGINAL: eilejoha

vi er på randen nok som det er fra før nå. sambo mistet jobben i desember og får ikke så mye fra nav. Jeg har begynt på rehab og har mistet ca 300 kr om dagen.. så dette setter oss ganske mye ut av spill. ? disse helsikens strømregningen som har ankommet og da.. [:@][:@]

Ååh! Så leit[&o][&o][&o] Penger er virkelig roten til alt vondt...

Heldigvs får dere delt opp innbetalingene, men fy faen så irriterende når de lovte at du ikke skulle få baksmell!!!

Er sååå spendt!!![8D]Men tror jeg får smell,for glemte og stille den opp i ca 4 mnd når jeg skulle ha gjordt d.Så vi får se imorgen på nettet..Krysser fingrene for at det ikke er mye isåfall!

I fjor fikk jeg tilbake 15 000 pga at jeg ikke hadde endret skattekort etter jeg tok opp lån. Har fortsatt ikke endret noe og i tillegg vært i pemisjon med 80 % lønn, så regner med å få tilbake ja.

ORIGINAL: bennylure

Vet sånn ca hvordan det ligger an, blir ikke store forandringen fra i fjor.

Fra i morgen kan man gå inn på nettet å sjekke.[:D]

Jada, jeg hadde rett får igjen den nette sum av 771 kr, juhu.[:D]

Gubben fikk baksmell på 17000,- &%/%/&%#"¤% fatter ikke at han får det til.[:@]

Vet sånn ca hvordan det ligger an, blir ikke store forandringen fra i fjor.

Fra i morgen kan man gå inn på nettet å sjekke.[:D]

Jada, jeg hadde rett får igjen den nette sum av 771 kr, juhu.[:D]

Gubben fikk baksmell på 17000,- &%/%/&%#"¤% fatter ikke at han får det til.[:@]

Ligger det på nettet nå??

Back
Topp