Selv-inseminering.

Har absolutt ingen aning.

Ville bare si at jeg syns det var en lur løsning.
Lykke til, og håper spiren sitter fort

Noen her som har prøvd seg på å inseminere hjemme selv?
Vi har et stort problem med at kjæresten ikke får til å komme, og har derfor tenkt å prøve å inseminere selv istedet.
Altså få mannen til å tømme seg i et beger, og deretter føre det inn i skjeden med en sprøyte (uten spiss selvfølgelig). Synd at vi har såpass problemer at vi må prøve dette istedet, men synes det er en lettelse også.
På dette viset så slipper vi også stresset med å time samleie til el hver måned. Vi begynner å få den følelsen at vi må ha sex da og da, og når kjæresten da ikke får det til så blir dette et ekstra frustrasjonsmoment for han.
Hadde håpet noen her har erfaring med det, selv om det sikkert ikke er den mest normale måten å gjøre det på ;)
Om du synes dette er helt feil måte å gjøre det på, så er det best om du holder den meningen for deg selv. Vi har tenkt lenge på dette og funnet ut at dette løser mange problemer for oss :)

Ja, hvordan har det gått? Dette hørtes spennende ut :)

Ikke noen baby enda. Men fortsetter å prøve. Ble rådet fra legen å prøve selvinseminering da jeg var der for å sjekke at alt var i orden. Hun fortalte at hun ga dette rådet til flere par der mannen strevde med å komme. Så da gir vi oss ikke :)

*sniker litt fra oktober*
Har det alltid vært slik? Eller er det nå i prøve perioden fordi det da er så mye fokus på at han må prestere? Kjente jeg fikk helt vondt av han! Husker samboeren her hadde litt problemer en periode også. Det kom seg da! Men tenkte (sorry detaljer her nå), går det ikke Ann at han ordner arbeidet selv mens du er der da, og så bare "spurte" i deg istedenfor i koppen? :-D eller du ordner arbeidet :-P bare at det ikke trenger å være samleie før han kommer liksom?

*sniker litt fra oktober*
Har det alltid vært slik? Eller er det nå i prøve perioden fordi det da er så mye fokus på at han må prestere? Kjente jeg fikk helt vondt av han! Husker samboeren her hadde litt problemer en periode også. Det kom seg da! Men tenkte (sorry detaljer her nå), går det ikke Ann at han ordner arbeidet selv mens du er der da, og så bare "spurte" i deg istedenfor i koppen? :-D eller du ordner arbeidet :p bare at det ikke trenger å være samleie før han kommer liksom?
Tror nok det er en salig blanding. Han har alltid hatt problemer, men det kommer i bølger da. Gjelder ikke hver gang. Men det er ikke så ille som det høres ut altså. Han synes selvfølgelig at det er litt flaut å ikke få det til, men vi har alltid en god runde i sengen først, der han blir fornøyd etter å ha tilfredstilt meg, så tar han seg en runde på do etterpå og kommer i koppen. Han blir veldig fornøyd når han får gjort det slik, for da føler han at han bidrar i det minste. Og de gangene vi har prøvd at han ordner arbeidt for så å prøve på meg igjen har det ikke funket. Men som sagt har vi ikke hatt det problemet på noen måneder nå, så er lenge siden vi gjorde det sist. Han kommer fortsatt ikke hver gang, men nå er det ikke noe press så om det ikke funker en dag prøver vi videre neste dag :)

Burde jo funke da, dersom du får spermet inn i skjeden med en gang han har kommet. Pass på at sprøyten er ren! :) lykke til

Burde jo funke da, dersom du får spermet inn i skjeden med en gang han har kommet. Pass på at sprøyten er ren! :) lykke til
Sterile sprøyter rett fra pakningen, så det er ikke noe problem. Takk, men vi bruker ikke den metoden mer, funker fint på gamle måten ;)

Back
Topp