Selv-inseminering.

Jeg tenkte tanken på noe lignende nå ved sist EL da jeg hadde så store smerter :p Vi fikk det til, men artig å høre at noen andre tenker seriøst på å gjøre det. Spent på å høre om det funker! Lykke til :)
Tusen takk! Bra jeg ikke er alene! Googlet litt om det og så at det var veldig mange lesbiske par som valgte å gjøre det slik :) Det er jo ihvertfall verdt forsøket tenker jeg ;)

Når jeg tenker meg om, så gjøres jo dette titt og ofte på hunder rundt omkring på dyreklinikkene. Tror ikke det er noe mer fancy enn slik som du forklarer. Funker det for hundene, må det da funke for oss også. :p

Veldig spent på oppdateringer :D Håper det funker for deg!

Håper det funker for dere :D
Vil tro at de fleste spermcellene overlever om dere har forberedt utstyret og gjør der så fort han har tømt seg, ønsker dere masse lykke til! :)

Tusen takk! Bra jeg ikke er alene! Googlet litt om det og så at det var veldig mange lesbiske par som valgte å gjøre det slik :) Det er jo ihvertfall verdt forsøket tenker jeg ;)
Med god effekt? Blir spennende å høre fra deg, hvordan det går (dog når dere også har sex kan det jo være vanskelig å vite hva som hadde effekt i siste ende ;) ). Mitt bud (ikke at jeg kjenner så mye til det), som sikkert er ganske innlysende, er å huske å "skyte" sæden fort inn med sprøyta, ser for meg at det er litt som en utløsning at når det kommer fort vil de lettere vite hvor de skal fortsette å svømme ;)

Jeg vet om folk som har blitt gravid på denne måten, så det skal i utgangspunktet gå an :)

Lykke til!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Med god effekt? Blir spennende å høre fra deg, hvordan det går (dog når dere også har sex kan det jo være vanskelig å vite hva som hadde effekt i siste ende ;) ). Mitt bud (ikke at jeg kjenner så mye til det), som sikkert er ganske innlysende, er å huske å "skyte" sæden fort inn med sprøyta, ser for meg at det er litt som en utløsning at når det kommer fort vil de lettere vite hvor de skal fortsette å svømme ;)
Leste om flere som det hadde fungert til ja, men det var stort sett lesbiske par så der var det ingen tvil om det fungerte ;) siden han ikke får til å komme, så er sjansene ganske små for at det er sexen som gjør meg gravid, men det er jo alltids en liten sjanse ;)
På de innleggene jeg leste så skulle man sprøyte det forsiktig inn, og det var fra folk som gjorde dette i samråd med legen. Litt usikker på akkurat hvorfor, men det har sikkert en fornuftig forklaring ;)

Jeg så en britisk dokumentar på tV en gang om kvinner som var avhengig av å være gravide, og dermed ble gravid for andre. Hun ene hadde ikke hatt sex på 20 år eller noe og ble gravid med selvinsaminering hver gang. Hadde fått masse barn. Omtrent en i året.

Hvordan gjør dere det da? Skjønner mannen skal komme i en kopp for å suge det opp i en sprøyte og inn i deg. Men er probleme hans at han ikke kommer når dere har sex eller når du er tilstede?
Skal dere ha sex først så du kommer ( mer "slim" som hjelper sædcellene på vei) så det gjør prosessen enklere? :)
Bra dere fortsetter å ha sex så dere ikke går glipp av den nærheten :)
Vil tro det skulle funke med hjemme insiminering. Tenkte på det før en gang selv :P
Men det sies vel at sæden kommer ut i mange km/t, hva er grunnen til å sprute sagte inn via sprøyte da? :)
Lykke til :)

Hvordan gjør dere det da? Skjønner mannen skal komme i en kopp for å suge det opp i en sprøyte og inn i deg. Men er probleme hans at han ikke kommer når dere har sex eller når du er tilstede?
Skal dere ha sex først så du kommer ( mer "slim" som hjelper sædcellene på vei) så det gjør prosessen enklere? :)
Bra dere fortsetter å ha sex så dere ikke går glipp av den nærheten :)
Vil tro det skulle funke med hjemme insiminering. Tenkte på det før en gang selv :p
Men det sies vel at sæden kommer ut i mange km/t, hva er grunnen til å sprute sagte inn via sprøyte da? :)
Lykke til :)
Han får ikke til å komme når vi har sex. Vi kommer ikke til å ha sex først, siden han blir opptatt med å tømme seg i koppen ;) Men jeg kommer til å fikse det selv etter at jeg har sprøytet inn slik at jeg får en orgasme, sånn at spermen trekker seg så langt opp som mulig ;)
Vet ikke hvorfor man bør sprøyte det inn sakte, men det er det jeg har lest på alle artiklene og innleggene jeg fant på internett :)

Får dere til å være sammen når dere fikser dere selv? :)
Har hørt det er best om jenta får orgasme først, skal ikke si noe sikkert der da :)
Tar du vitamin tilskudd også? Han og da? :)
Får håpe det funker :)

Når jeg tenker meg om, så gjøres jo dette titt og ofte på hunder rundt omkring på dyreklinikkene. Tror ikke det er noe mer fancy enn slik som du forklarer. Funker det for hundene, må det da funke for oss også. :p
Forskjellen e vel at på hunda så føres det rett inn i livmora m et ganske langt rør og det trur æ ikke lurt å prøve å etterligne på egenhånd. Men e vel bare å ligge m baken høyt ca 20 min etterpå og la tyngdekrafta hjelpe til og ikke minst føre inn sæden så fort som mulig etter den e avlevert. Lykke til!!:)

Kjenner de som har gjort det. Han kom på magen, det ble sugd opp i sprøyta og sprøyta rett på plass. Ble en jente av det. :)

Får dere til å være sammen når dere fikser dere selv? :)
Har hørt det er best om jenta får orgasme først, skal ikke si noe sikkert der da :)
Tar du vitamin tilskudd også? Han og da? :)
Får håpe det funker :)
Ja det får vi til :)
Det beste er om jeg kommer imens han kommer inni meg, men det blir litt vanskelig å få til imens sprøyta er inni meg, og om jeg kommer før så er poenget med å komme borte, fordi det som er så bra med å komme er at sammentrekningene fører sæden enda lengre inn, så derfor er det best å komme etter når jeg må bruke sprøyte ;)
Tar folat, jern (pga jernmangel) og d-vitaminer :) Han tar ikke noe :)

Ja det får vi til :)
Det beste er om jeg kommer imens han kommer inni meg, men det blir litt vanskelig å få til imens sprøyta er inni meg, og om jeg kommer før så er poenget med å komme borte, fordi det som er så bra med å komme er at sammentrekningene fører sæden enda lengre inn, så derfor er det best å komme etter når jeg må bruke sprøyte ;)
Tar folat, jern (pga jernmangel) og d-vitaminer :) Han tar ikke noe :)
Ok da lærte jeg noe nytt om når det er best jenta kommer :)
De sier det er lurt at menn også tar tilskudd, eller spiser mye nøtter og får i seg E vitamin, mye rød paprika og frukt med C vitamin kan være greit for dere begge :)
Usikker på om de anbefalte omega 3 også for begge :)

Lykke til! Jeg heier på dere! :)

Back
Topp