MammaMia:)
Glad i forumet
Så fine dere er og den jumpsuiten var utrolig stilig! Må på jakt etter noe og ha på meg jeg også nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer for den til venstre jeg også! Veldig søt kjole!Usikker på hvilken.. Hjelp? Blir smykker og noe stasj i tillegg.. Får ikke gå i stilletthæler så blir enkle svarte sko.
Vis vedlegget 93294
Hvor kjøpte du denne?Vis vedlegget 93721 dårlig bilde, men kjempe glad jeg fant denne kjolen
Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15
Lurer også på hvor du har kjøpt kjolen din, knall lekker.Vis vedlegget 93721 dårlig bilde, men kjempe glad jeg fant denne kjolen
NydeligVis vedlegget 93721 dårlig bilde, men kjempe glad jeg fant denne kjolen
Den er kjøpt i AberdeenHvor kjøpte du denne?
Rålekker!!!Vis vedlegget 93721 dårlig bilde, men kjempe glad jeg fant denne kjolen
Så utrolig fresht kjempe finHadde på meg dette da vi var på konsert med barnetrinnet på skola til guttungen igår kveld. Bare helt enkelt men kan stæsjes opp med fx andre sko, belter og smykker.
J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
Ja, det var kjempefint. Absolutt noe jeg kunne brukt selv.Hadde på meg dette da vi var på konsert med barnetrinnet på skola til guttungen igår kveld. Bare helt enkelt men kan stæsjes opp med fx andre sko, belter og smykker.
J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
Så utrolig fresht kjempe fin
Takk... gråe boksa og belte er fra HM, genser fra Cubus og den røde toppen kjøpte jeg på kapphal tror jeg det var. Har bestilt meg et smykke og 2 belter fra pices som jeg gleder meg til å prøve bla til dette antrekket.Ja, det var kjempefint. Absolutt noe jeg kunne brukt selv.