Selskapsantrekk i desember *bilder*

Nathalie_91

Glad i forumet
Her kan vi legge ut bilder av antrekk vi skal bruke i jula :-)

Jeg kan begynne :)

Beklager rotet i bakgrunnen :-S og kløften skal jeg fikse på med sikkerhetsnål og kanskje sy litt :)
Man ser ikke smykket så godt på bildet, men kan legge ved ett av den også! Alt er kjøpt på gina tricot:) jumpsuit kostet 499 og smykket var på salg til 163 kr :)

Skal bruke dette på julebordet til mannen på fredag:) han jobber i Oneco og er elektriker:)

image.jpg image.jpg image.jpg

Her kan vi legge ut bilder av antrekk vi skal bruke i jula :-)

Jeg kan begynne :)

Beklager rotet i bakgrunnen :-S og kløften skal jeg fikse på med sikkerhetsnål og kanskje sy litt :)
Man ser ikke smykket så godt på bildet, men kan legge ved ett av den også! Alt er kjøpt på gina tricot:) jumpsuit kostet 499 og smykket var på salg til 163 kr :)

Skal bruke dette på julebordet til mannen på fredag:) han jobber i Oneco og er elektriker:)

Vis vedlegget 93090 Vis vedlegget 93091 Vis vedlegget 93092

Er jumpsuiten fra gina?:) Bestilte en slik i dag! Har ikke fått mage i d hele tatt enda men nå ser jeg jo at den fint kan brukes når den kommer da!:)

Wow, hot mama!

Gleder meg til å prøve, håper jeg har tatt rett str! Var den normal i str? For vanligvis bruker jeg 38 men når jeg så på målene og målte meg selv fant jeg ut at jeg måtte bestille 40 :)

Jeg er 38/40, men bestilte 38.. Tok en sjangs der^^ den ble litt trang i kløfta, men det fikser jeg med nål og tråd :) 40 er sikkert perfekt det !

Stilig! Du ser fantastisk flott ut! Dere andre som vet hva dere skal ha på, må gjerne legge ut bilder slik vi andre får litt inspirasjon:)
Jeg har så lyst å bruke høyhæler men det nekter mannen meg:( det er fordi han er redd jeg skal skade meg ved eventuelt et uhell:D hihi men disse hadde jeg tenkt å bruke, de i gull!!
image.jpg

..

Fine klær :) Er selv så kjedelig, så handler kun klær jeg også kan bruke i tiden etter fødsel, da jeg bruker litt tid på å komme i normal vekt, så satser på fine klær i 1 størrelse større enn normalt slik at jeg føler meg vel også etter fødselen, så her blir det bare vanlig bluse, singlett og skjørt til jul, jobber uansett seinvakt på julaften, så blir ikke skikkelig jul på meg, ikke før til kvelden iallefall, men er veldig glad at jeg får fri helt til klokken 16 på ettermiddagen, for da kan jeg kose meg maks med mine søte små, så når de skal i kirka med bestefaren så er mor glemt uansett. Er så taknemelig for mine fantastiske foreldre som stiller så opp for barna mine når mor jobber turnus.

Jeg gikk for den eneste kjolen jeg hadde hvor magen nesten ikke synes. Hadde egentlig ikke lyst til å gå i sort kjole, men ville heller ikke kjøpe ny. Synes kjolen var liitt for kort, men det hjalp med sorte strømper. Og valgte et litt stort smykke.
ImageUploadedByBV Forum1418293403.759418.jpg

Back
Topp