Selgere

Det er det samme med de som tigger... Det er ikke hu/han man gir penger som sitter med igjen med dem, men bakmennene...
det er det, og det har man jo på en måtte alltid vist, men sikkert mange som faktisk trodde at disse "selgerene" ikke var med på det.

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

det er det, og det har man jo på en måtte alltid vist, men sikkert mange som faktisk trodde at disse "selgerene" ikke var med på det.

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Mhm... Tragisk at det skal være sånn...

Det har aldri vært noe sånt her før i vinter. Nå er de over alt. Både de som selger bladet folk og de som sitter å tigger. Merkelig på ett så lite sted. De er heldigvis ikke innpåslitne her. Dette begynte når lennsmannskontoret ble flytta ut av sentrum. Trur det har en sammenheng og kjøper derfor ikke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Forresten så gir jeg aldri de ifra romania og området der penger, mannen har også fått beskjed om det samme!

Folk er folk syns jeg er en kynisk bedrift som gjør alt for å "svindle" norge!

Jeg skjønner at det sikkert ikke er lett for mange der nede og beste løsningen hadde hvert å beholde dem der nede for så å prøve å hjelpe dem i sitt hjemland! men jo fler som gir de penger jo fler kommer opp hit, vi kan ikke huse tusener av folk som ikke får husrom og div!

Derfor "støtter" jeg dem aldri fordi jeg heller vil det beste for dem på langsikt!

Jeg har kjøpt noen ganger. Romfolkbladet eller hva noe enn det heter.
Enkelte ganger har jeg bare ikke samvittighet til å gå forbi dem og si nei, når jeg selv er på tur ut av butikken med fulle handleposer.

Hvem er de som selger folk er folk? Rumenere? Hvem trykker det bladet for dem?

Back
Topp